Gyógyszer!

Kedves Dr.Nő! -sajnos vissza tértek a gyógyszerem szedése előtti tünetek.Pedig elég erősnek éreztem magam abban hogy le tegyem 10 év szedés után! Az lenne a kérdésem hogy Citapram 20 mg szedtem.Most kezdejem egyből 20 mg-mal 7 hét kihagyás után? -illetve jó lesz e újra ez a gyógyszer a számomra? Nem kell e váltani ha ilyen hosszú ideje szedek már egy fajtát? Meddig szedhetőek ezek biztonságosan?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza Tünetek visszatérése témában

Tisztelt Kérdező,

Az a tapasztalat, hogy az az antidepresszáns, ami egyszer bevált, a későbbiekben is jól működik. Úgyhogy én a Citapram visszavételét javasolnám a korábbi mennyiségben.

Ha ez mégsem bizonyulna hatásosnak, kérni kéne kollégám segítségét.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 20., 17:14; Megválaszolva: 2020. december 20., 21:41
Kérdések és válaszok: Depresszió
Depresszió nélkül
Tisztelt Doktornő! 40 éves férfi vagyok, három gyerkőccel, családdal, vezetői beosztásban. Sajnos 2019- ben beleszaladtam egy major depressziós...
Ez lelki bántalmazás?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Egy speciális problémával kapcsolatban kérem a véleményét. 42 éves férfi vagyok. Anyagi és egyéb okok miatt még...
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Mi az oka az éjszakai...
Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....