Ön szerint mi lehet?

Jó napot! Fehér bőrű vagyok és 4 napja nagyon leégtem, ma pedig reggel egy ponton fájt a mellkasom, volt egy kis piros folt, és a nap végére holyagos lett! Okozhat ilyet a nap 4 nappal a leégés után? Neten utánnanéztem és herpesz, övsömör, hiv kiütés, mindent beképzeltem már....Gondoltam irok inkább egy szakértőnek! Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a napégés témában

Napfény okozza a tünetet, de a leégés mellett napallergia is szerepelhet a tünetek kiváltásában. Kezelje Fucicort krémmel, és szedjen naponta 1 antihisztamin tablettát (pl. Cetirizine).

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 29., 20:10; Megválaszolva: 2015. augusztus 03., 09:50
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...