Fejbőr problémák

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Körülbelül 1 éve viszket a fejbőröm, fehér lerakódás található rajta, alatta vörös a fejbőr és gyulladt, diffúzan hullik a hajam is, megállás nélkül, valamint a bőröm a homlokomnál és az orromnál sokkal zsírosabb, mint eddig. A bőrgyógyász seborrhoea dermatitis-t diagnosztizált, majd Nizoral sampont és Diprosalic oldatot adott. Ezek nem hatottak, így visszamentem és a Micetal gél-Advantan kenőcs párost írta fel, melyek szintén nem segítettek. Próbáltam-próbálom magamnak megoldani a dolgot, számtalan sampont kipróbáltam már (Bioderma, Kerium, Detergens, stb.), de semmi nem működik, sőt, közben a szemöldököm is elkezdett hullani. Bár a bőrgyógyász szerint ez egy "állapot", amit maximum tünetmentessé lehet tenni, úgy érzem, hogy ennek mégis lehet valami oka, és a seborrhoea csak okozat. A vérképem teljesen rendben van. A hajhullás a diffúz mivolta miatt nagyon-nagyon zavar, hiszen nem szeretnék beletörődni, mint egy androgén jellegű alopeciába. Mit tudnék tenni? Próbálgassam tovább a samponokat, hátha a következő segít? A szteroid sem segített, így kicsit el vagyok keseredve, nem tudom, hogyan tovább? Köszönöm előre is a válaszát és türelmét!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza a fejbőr témában

Tisztelt Kérdező! Sajnos a seborrhoeás dermatitis, capitis alkati dolog, gyógyítani nem tudjuk, csak kezelni. Mivel már ennyiféle sampont kipróbált, esetleg még szteroid tartalmú samponnak adhat esélyt, de az receptköteles készítmény. Arcon nagyon fontos a megfelelő hidratálás pl. Kerium D.S. krém használata. Nyári időszakban pl. napfény hatására a tünetek általában javulnak, télen és stressz hatására rosszabbodnak. Javaslom keresse fel ismételten bőrgyógyász szakorvosát, ha nem érez jelentős javulást az eddigi kezelés után.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 14., 01:13; Megválaszolva: 2014. április 16., 14:00
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...