Táskás szem téma

Táskás szemek - Mi okozhatja?

WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos

Az életkor előrehaladtával egyre gyakrabban jelennek meg a szem alatti táskák. A szemmozgató izmok az évek során fokozatosan gyengülnek, a normálisan jelen lévő zsírszövet az alsó szemhéj területére vándorol, emellett a szemhéjak területén a folyadék is felgyülemlik.

Táskás szem

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes

Üdv Az lenne a panaszom hogy elég táskásak a szemeim, mindig, elég sokat alszok mostanában kb 10-12 órát és igy is táskásak a szemeim egész nap, de miután felkeltem ez után pár órával még mindig úgy érzem h fáradt vagyok, és sok folyadékot iszok,

Táskás szemek

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes

Tisztelt Orvos! A szemeim ijesztően táskásak, éjszaka bedagadnak, és maradandó ráncokat hagynak, a daganat napközben sem megy le teljesen. Vesehomokom volt a tavaly, beszedtem rá a gyógyszereket, azonban folyamatosan fáj a vesém, tehát nem hiszem,

Szem alatti táska

Orvos valaszol - Dr. Papp Júlia

Kedves Doktornő! Mindkét szemem alatt éktelenkednek, nem nagy, de észrevehető táskák. Emiatt az arcom fáradtabbnak látszik. Ha nem lennének, 10 évvel fiatalabbnak nézne ki az arcom. Hallottam bizonyos érösszehúzó készítményekről, kenőcsökről. Plas

Szem-karikák

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes

T. Szakértő! Édesanyám hosszú kórházi betegsége eléggé leterhelt és kikészített idegeileg, lelkileg és fizikailag is. 48 éves, szép arcú, fiatalos nő vagyok. A szemem alatti karikák jobban kiduzzadnak - mélyen ülő, nagy szemeim vannak -, így má

Ödéma

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes

Hosszú évek, évtizedek óta mindkét szemem alatt duzzadt, ödémás. Most az utóbbi időben már a gyermekeim is megjegyezték, és kértek, hogy járjak utána, miért. Nagyon szégyenlem, mert nem szép látvány. Sok alkoholistának ilyen a szeme. Voltam már szem

mellékhatás

Orvos valaszol - Dr. Papp Júlia

Tisztelt Doktornő!

Úgy kb. 1, 5 hónapig szedtem egy Medrol nevű gyógyszert. Mikor észrevettem, hogy a szemem megduzzadt, táskás lett elmentem szemészhez, ő azt mondta, hogy a Medrolnak lehet ilyen mellékhatása. A Medrol szedésé

Püffedt szem

Orvos valaszol - Dr. Diószegi Judit

Tisztelt DR!

Az elmúlt 2-3 hónapban püffedt fölső szemhéjakkal ébredek, és ez a nap folyamán sem múlik el.Először a korral járó kozmetikai hibának gondoltam (36 éves vagyok) , de az erre a célra szolgáló kozmetikai szerek használatától s