Orbánc téma

Orbánc: Tünetek és kezelés

WEBBeteg - Dr. Gál Mónika, bőrgyógyász - 2022-09-09 09:33
Orbánc
Az orbánc a bőr normál baktériumflórájának tagjai által okozott bőrgyulladás. Tünetei nem specifikusak, könnyen összetéveszthetőek lehetnek más kórképek tüneteivel, mint a mélyvénák gyulladása, az allergiás ekcéma, esetleg a kezdődő üszkösödés. Fontos hangsúlyozni, hogy az orbáncot - bár baktériumok okozzák - nem tartjuk a környezetre veszélyes fertőző betegségnek.

Orbáncom van, mit tegyek? - Az orvos válaszol

WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos - 2022-07-18 17:03
Orbánc van a lábamon. Kell-e valamilyen krémet használni, hogy többet ilyen ne forduljon elő? Ezután már nem vehetek fel mezítláb cipőt? A lábamon gyógyulás után fog valami látszani? - Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

Együtt szedhető gyógyszerek

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2012-07-20 20:19
Üdv... Sajnos orbáncom van a betegséget ismerem és eredményesen kezeljük is ha elő jön az orvosok arra tippelnek hogy egy esetleges köröm gomba miatt... Jelenleg Levofloxacin 300 gyógyszert szedek... A kérdésem a következő: Szedhetek e egy bizon

Orbánc vagy valami más?

Orvos valaszol - Dr. Tóth Gyöngyi - 2012-03-05 17:08
Kedves Doktornő! Igazság szerint a párom problémájáról szeretnék bizonyosságot kapni, hogy ez vajon tényleg orbánc betegség. Még régebben történt vele, hogy a munkája során üveggyapot került a bőrébe a bokája táján. Ez feldagadt és fájt neki. Az o

Orbánc? Trombózis?

Orvos valaszol - WEBBeteg szerkesztőség - 2011-10-01 08:16
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbiakban szeretném a segítségét kérni. A lábamújjamat feltörte a papusz, majd két nap múlva piros csík jelent meg az alsó lábszáramon, illetve a lábszáram fele erőteljesen kezdett pirosodni. Az érintett bőrfelület tapi

Bal nagy lábujj megdagadt

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2011-05-19 07:38
Szabadságom töltöm távol az otthonomtól. A bal nagy lábujjam 2 napja megdagadt (kb 5%) , kissé piros és melegebb. Fáj, de elviselhető. Nincs tudott oka. Ugyanazt a cipőt hordom, ami kényelmes, és ugyanannyit (napi2-3óra) sétálok és vezetek. A szál

Emelkedett AST, orbánc után

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2011-04-22 19:39
Tisztelt Doktornő/Doktorúr, kérem szíves segítségüket az alábbi eset kapcsán. Kb. egy hónapja orbánc volt az orromban, az orromon, és az egyik arcomon. Ezt Cedax-szal kikezelte a fül-orr-gégész, azonban az elmúlt 1 hónap alatt bőrgyógyászati problé

Vádli piros, fáj, kemény

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2010-10-03 10:58
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan problémám lenne, hogy a vádlim kb. 4-5 napja fáj, nyomásra érzékeny és a középső részén egy kb. 10cm kiterjedésű területen kemény és csomós a bőr alatti rész és ki van pirosodva, ami felfelé terjed. Ezzel a problémáva

Orbánc és lámpázás

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2010-07-07 19:49
Kb 1 hete derült ki, hogy a lábamon lévő 2X200 Ft-nyi seb és a dagadt láb: orbánc Van bioptron lámpám és UVB lámpám is. Inzulinos cukorbeteg és cöliákiás vagyok, a lábabon többször volt már limfödéma, amit kezeltek. Volt már Duhring kiütésem, derm

Kérdések orbáncról

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2009-09-17 09:12
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Ma a vizsgálaton bebizonyosodott hogy orbánc van a lábamon. Azt szeretném még megtudni, (elfelejtettem megkérdezni) , hogy ezután már nem vehetek fel mezítláb cipőt? Kell e valamilyen krémet használni, hogy többet ilyen ne

Mit tegyek? (bokadagadás)

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2009-09-15 21:41
Tisztelt Doktor Nő/Úr! A hétfői délután feltörte egy cipő a lábamat, ami nem is lenne még olyan nagy baj, majd a nap folyamán 37, 5 fokos lázam lett, rázott a hideg. Ez gyógyszerektől elmúlt, de a bal bokám körül bedagadt, piros körülötte és tüzes

Orbánc és egyéb tünetek

Orvos valaszol - Dr. Bodnár Edina - 2009-06-25 09:38
Tavaly novemberben 40, 3 lett a testhőmérsékletem, rázott a hideg stb..., elmentem a bőrgyógyászatra.mert a jobb lábszáram majdnem a térdemig tűzpiros volt, meg forró. A doktornő azt mondta, hogy orbánc, Írt fel kenőcsöt meg gyógyszert, majd 1 hét mú