• visszér vagy más?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Cím! 25 éves vagyok, nem túlsúlyos és nem étkezem egészségtelenül, sőt próbálok minél egészégesebben. Tavaly nyáron egyre gyakrabban észleltem, hogy a nap végére kissé bedagadnak a lábaim, estére éget, feszül az egész lábszáram. Ez mostanra odáig fokozódott, hogy már ezzel e feszülő érzéssel is kelek fel, a sportolás is, amit korábban legalább hetente háromszor végeztem egyre nehezebben megy. Mindenképp ki szeretném vizsgáltatni. Nekem ugyan nem látszik semmi a lábamon, családomban gyakori a visszeres betegség. Kérdezném, milyen irányba induljak el, mlyen orvoshoz kellene fordulnom? Egy magán szakrendelőben kardiológiai vizsgálatot javasoltak először és ha utána minden rendben van, akkor koncentráltan a lábamat. Bevallom, az sztk-s rendelésekkel eddig csak negatív tapasztalataim vannak, általában magán orvosokhoz járok és szeretném a lehető leggyorsabb úton ezt végigjárni, anyagi lehúzás nélkül. Azt sajnos sejtem, hogy lehetséges, hogy több vizsgálat is szükséges lesz. Mit tudna javasolni, mi lenne a legcélszerűbb, hova forduljak? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: b.nóra

        Dr. Árki Ildikó válasza a lábdagadás témában

        Tisztelt Kérdező! Panaszainak kivizsgálása érdekében forduljon a háziorvoshoz, aki a fizikális vizsgálat valamint az általa kért laborvizsgálat alapján további szakorvosi vizsgálatokat javasolhat Önnek (pl. angiológia)

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Árki Ildikó

        Kérdés: 2014. május 28., 23:06; Megválaszolva: 2014. május 29., 22:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Tegnapi napon este a 11 óra munka ledolgozása után miután egész nap egyhelyben áltam csak minimális mozgások voltak amíg valamiért odébbmentem de álltam egész nap egyhelyben. Hazaértem és a bal belső bokámnál majdnem a...
        Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes visszértágulat esetén? Mindkét lábamon térd alatt erek dülledtek ki, nehéz...
        Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm széles sávban) enyhe pír látszik a bőrén. Másik lábával nincs semmi...
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel, minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor,...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...