Diamilla három hónap után

Tisztelt Dr. Úr! Tavaly oktobertől decemberig azaz három hónapig szedtem diamilla fogamzásgátlót. (előtte nem szedtem egy évig semmiféle fogamzásgátlót) két hónapig két hetente 7 napot menstruáltam, utolsó mensesem utolsó napja nov. 25. beszedtem az utolsó levelet is dec. 26.ig. (ez idő alatt már nem volt mensesem) ugy döntöttem nem szedem tovább, tehát dec. 27.től gyógyszer mentes vagyok, mindezidáig nov.25- jan.22 ig még nem volt mensturuáciom. tesztet elvégeztem már többet is, babát nem várok. egy kicsit aggódom, mert mivel előtte nem szedtem semmit, és ezt a tablettát is csak három hónapig szedtem, van e okom aggodalomra. várom tisztelettel válaszát köszönettel K.Erika

Dr. Szalóczy Péter válasza Tabletta utáni vérzéshiány témában

Kedves Erika! A tabletta utáni vérzéshiány ismert fogalom. A gyógyszerszedés idején működésében felfüggesztett petefészek lassan tér magához.Ennyi késedelem után egy biztonsági hüvelyi ultrahangos méhnyálkahártya vastagság és petefészek állapot felmérése után ovuláció serkentő gyógyszert, Clostilbegytet szedetünk 5 napig, esetleg fél adagban 1x1-et.Ez megindítja a petefészek működést és vérzést eredményez. Az első ciklusban fokozott fogamzóképesség lehet, védekezzen helyileg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 22., 03:03; Megválaszolva: 2016. január 22., 11:23
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Terhesség alatti mióma
Kedves Doktor úr! Jelenleg 22. hetes terhes vagyok, még 2020-ban egy méhen kívüli terhesség után (azt mondták akkor, hogy valószínűleg a nagy...
Terhesség?
Üdvözlöm. A kérdésem az lenne,hogy decemberben nagyon sokszor fájt a fejem, amire kapkodtam is befelé a gyogyszereket, ekkor egy héttel korábban...
Barnás narancssárgas folyás
Tisztelt Doktor úr! A kérdésem az lenne hogy kB 2-3 hetes terhes lehetek mivel 4 pozitív tesztem lett mivel nemjott meg a mensi, voltam orvosnál 3 mm...
Várandósság 16. hete - 3-4 hete...
Tisztelt Doktornő! A terhességem 16. hetében vagyok. A panaszaim kb. március 6-án jelentkeztek először, nem sokkal evés után, és azóta sem...
Nőgyógyász
Tisztelt Doktor Úr. Azzal a problèmával fordulok önhöz hogy, 03.12-èn volt egy alhasi görcsöm ami igazábol inkább bal oldalon volt fájdalmas ez a...