Scippa, Frontin együttszedése

Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a háziorvosom javaslatára pszichés panaszaim miatt Frontin 0,25 mg reggel és Scippa 5 mmg szintén reggel tablettákat kellene szednem. Olyan munkahelyen dolgozom, ami fokozott szellemi odafigyeléssel jár, ezért nem merem elkezdeni a gyógyszerek szedését illetve nagyon félek a hozzászokástól is. Kérdésem az lenne egyrészt miért kell mind a két gyógyszert szednem, el tudom e látni a munkámat és tényleg hozzá lehet ezekhez a gyógyszerekhez szokni? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszer mellékhatás témában

Tisztelt Kérdező,

A két gyógyszert lehet együtt szedni. A frontin azonnal, a Scippa csak egy-két hét elteltével hat. Ha azonban beáll a hatása, akkor el lehet hagyni a a Frontint. Ez utóbbi az, amihez hosszabb távon, - néhány hónap, vagy 1-2 év alatt, - hozzá lehet szokni.

Az első napokban okozhat mellékhatásokat / szédülés, fejfájás, hányinger, emésztőszervi panaszok/ a Scippa, de ez 3-4 nap után elmúlik.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 21., 17:48; Megválaszolva: 2020. május 22., 12:25
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Gyógyszerek szedése rendben van igy?
Kedves Doktornő! Már 20 éve szedek gyógyszereket,alvás zavar depressió ,nyak tarkó merevedés,ezek a panaszaim.2020 januártól felfordult kicsit az...
Szexuális zavar.
Tisztelt Doktornő! Két éve vannak erős panaszaim. Folyamatos fájdalmat éreztem a tarkómnál-nyakamnál, a vérnyomásom gyakran kiugrott. Mindenre...
Milyen betegség ez?
Az lenne a problémám ha állok akkor mindig mozognom kell. Nem tudok egy helyben állni, mindig mozgáskényszerem van. Mintha nyugtalan láb szindrómám...
Amisulpride probléma
Jó napot. Van egy olyan problémám miszerint egy debreceni orvos felírt nekem amizulpiridet. 200 mg dózisban 2x1 tablettát, két évvel ezelőtt. Mikor...
vérnyomás probléma
Tisztelt Doktornő! Tavaly novemberben kerültem pszhiátriára. Hasi (köldök táji) panaszok miatti depresszió. Nagyon sokat fogytam a köldök táji...