• vérnyomás probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Tavaly novemberben kerültem pszhiátriára. Hasi (köldök táji)panaszok miatti depresszió. Nagyon sokat fogytam a köldök táji fájdalmam miatt és a vele járó depresszió, kétségbeesés miatt. 179 cm vagyok 62 kilós férfi. A klinikán bent feküdtem pszhiésen kezeltek. 10 éve szedek frontint most kaptam helyette Helex Sr 2x 0.5 (ugyanaz a hatóanyaga mint a Frontinnak) és Dulsevia antidepresszánst 30 mg. 3 év alatt minden vizsgálat , gyomor, béltükrözés, vékonybél, MRI ,hasi Uh átestem. Tavaly kardilógiai vizsgálat is terheléses EKG, szív Ultrahang. A kérdésem a következő a hasi (köldök)panaszok enyhültek , hízni nem tudok, de ami nagyon zavar és aggaszt hogy magas vérnyomásom 140/80-90 volt évekig de eltünt és felváltotta egy nagyon alacsony 105-110 vérnyomás ami nem nagy baj lenne, de ha állok ,tartósan is nem csak hirtelen a vérnyomásom leesik 90-95/55-60 ra. Ez nagyon zavar egyenlőre nem szédülök nem érzem csak azt vettem észre állni nem szeretek és nem tudtam mi a baj velem. Kérdésem hogy ez az antidepresszáns hatása vagy valami kardiológiai , neurológia probléma mert sajnos ezzel a vérnyomással a depressziós és a napi intenzitás is rosszabb. Hova forduljak segítségért, mert a háziorvosom nagyon rossz és nem akarok 95/55 vérnyomással élni ,mert úgy hallottam a többi szervemet is tönkre teszi. A virus idején meg minden kórházat felkeresni nem jó dolog lenne. Már a 10 éve szedett vérnyomás csökkentőt is elhagytam de így is alacsony maradt. Köszönöm szíves válaszát.

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer mellékhatás témában

        Tisztelt Kérdező, Elképzelhető, hogy a Dulsevia okozza a vérnyomás csökkenését. A vérnyomásra vonatkozó mellékhatást leírnak a gyógyszer tájékoztatójában. Amennyiben a vérnyomás csökkentő elhagyása után továbbra is fennállnak a panaszok, akkor kezelőorvosával kéne beszélni más gyógyszer beállításáról. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. május 01., 13:36; Megválaszolva: 2020. május 01., 17:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Korábban én írtam a paranoid szuicid témájú kérdést: (https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/psziches/163784) Annyi fejlemény történt, hogy visszamentem az orvoshoz, akiben megbíztam, habár csak másodjára láttam. Nagyon...
        Kb. 5 éve vettem észre magamon hogy nagyon furcsa, ijesztõ, beteg, nem normális gondataim támadnak, amit én magam kreálok, régen volt hogy eljátszottam ezekkel a gondolatokkal, de túlzottan nem foglalkoztam vele, csak annyit mondtam magamnak hogy...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Cikáznak a fejemben a gondolatok, szavak, mondatok/mondatrészek, amik egymással nincsenek összefüggésben. Egy káosz van a fejemben és ezek a gondolatok zavaróak, "hangosak". Úgy értem a hangost, mint mikor egy...
        Tisztelt Doktornő Segítséget szeretnék kérni a fiam barátnőjének 2 éve járnak a szülei elváltak s az apja 14.éves korától gyógyszereket szedett vele most 22 éves, a pszichiáter csak 1x látta akkor írta fel a 8 év alatt nem találkozott...
        Jó napot kívánok. Szeretnék egy kicsit Magamról mesélni. 2017 márciusában testi tüneteket vettem észre magamon. Mellkasszorítás-gombóc a torokban-fulladás/nehéz levegő érzés-bal kar gyengeség/zsibbadás- fogyás- alvatlanság- állandó...
        Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig a gyógyszereket az első alkalomkor, betartottam abszolut a szabályokat...és mégis..újra...
        Kedves Doktornő! Már nagyon sok éve szenvedek pszichés problémákkal. Sok problémám van, de a legnagyobb nehézségek a nagymértékű szorongás és félelem. Állandóan attól félek, hogy valami történni fog. Minden napos visszatérő félelmem,...
        Jó napot kívánok! Novemberben az egyik reggelen, félálomban nagyon erős halálfélelmet éreztem, ami azóta sem múlt el. 3-4 hónapig napközben is éreztem,utána egy ideig csak amikor elaludtam és félálomban voltam. Először 8 éve jelent meg...
        Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem. Mivel az alvásom is borzalmas volt ebben a közdelembe, így az orvos antipszichotikumot írt fel....
        Jó napot. Van egy olyan problémám miszerint egy debreceni orvos felírt nekem amizulpiridet. 200 mg dózisban 2x1 tablettát, két évvel ezelőtt. Mikor nem szedem be akkor tisztán gondolkodok, nem érzek nyomást a fejemben de ha beszedem, eléggé...