• gyógyszer okozta mellékhatás vagy más önálló betegség tünetei

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        36 éves lány vagyok.Epilepsziás és pszichés megbetegedésekben i s szenvedek.December 19- gyógyszer átállításon vagyok. December 19-én röviddel a reggeli gyógyszer után úgy éreztem eltudok aludni de csak éreztem.Egésznap volt.Komolyabb probléma nem volt. 2.héten már legalább 3-4nap voltak komoly alvás gondjaim (hajnalban vagy reggel alszok el és több részletben de akkor még 5 ór eát talán kezdetben megaludtam aztán max 1-3 lett.Nem érzek fáradtságot mikor kellene. Kezdetben probléma se volt ha nem aludtam. Most meghatározza a hangulatomat, egész napomat. Étvágyam sincs semmi fogytam is. Mától csak az új gyógyszereket (Levetiracetam, Frísium) szedem.Orvosom azt mondta korábban vegyem be a gyógyszert ma így 19 helyett 18:20kor vettem be az estit.Félek, hogy nem javul az alvásom és ez egy új betegség tünete.Kb.29-től bizonytalan vagyok, hogy kiben hihetek, úgy érezem rosszat akarnak nekem, titkolóznak.

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer mellékhatás témában

        Tisztelt Kérdező, A Levetiracetam étvágytalanságot és alvászavart is okozhat. Ha mostanig fennállnak a tünetek, beszélni kéne a kezelőorvosával ismét, és kezdeményezni kéne a gyógyszerelés átállítását. Sok esetben a kezdeti mellékhatások oldódnak a szedés során. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2019. január 09., 19:25; Megválaszolva: 2019. január 14., 14:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ocd-re valamint depresszióra írt fel az orvos antidepresszanst(Mirzaten) és Rivotril-t. Kérdésem az lenne hogy kötelező ezt együtt szedni? Nem szívesen szednék nyugtatókat.Különösebb szorongásom nincsen ami mait...
        Tiszteletem! Koszonom a gyors valaszat! Azt ketlem, hogy a cukorbetegsegek a zavartsaghoz koze lenne, az csak 4 ev + 2-3 honapja allapitottak meg. Es az elso ilyen zavartsagos idoszakom, az kb 11 eve volt. Akkor viszont a skizofrenia lesz a ludas. Nem...
        Tiszteletem! Valamilyen zavarom van. Példák: A megelozo harom napban, legalabb hatszor hallottam a csengonket, pedig senki nem csengetett. Korabban, hallottam telefoncsorgest, pedig nem is volt bekapcsolva. Dohanyzom. Nemreg toltottem egy cigit, annyi...
        Kérdésem,hogy a férjem most kisebbségi komplexusban szenved vagy pedig nárcisztikus személyiségzavarban.Tudom ezt így nehéz megmondani,de csak kis útmutatást szeretnék kapni. Megismerkedésünkkor csak azt hittem introvertalt...
        Tisztelt doktornő! Sajnos több éve vagyok állítólagos pánikbeteg ebbe a hónapba észre vette nálam az EKG 2 alkalommal is a bal kamra hypertrophia 23 éves vagyok sajnos 130 kg vagyok 187 centi Szeretném megkerdezni mik az esélyek a gyógyulásra....
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Huszonkét éves vagyok, másfél hónapja szedem a Scippa 10mg gyógyszert reggelente egy szemet és nem kaptam tájékoztatást arról, hogy alkoholt ihatok-e a gyógyszer mellett. A gyógyszer tájékoztatóban az szerepel, hogy...
        Teljesen besokaltam a jobbos-balos, kiskirályos, proli, yardos, maffiás, céges, gittegyletes szopatásból, abból, hogy ölik a normális, még nem radikalizálódott embereket. Ha nem vagy egy gerinctelen seggnyaló féreg, akkor kicsinálunk...
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...