Egyre súlyosbodó visszerek

Mit tehetek ellene? Hogyan csökkenthetem a fájdalmat? Mikor javasolt a műtét?

A fórumban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság- és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal. Orvos szakértőinknek szánt kérdését ne itt, hanem az Orvos válaszol rovatban tegye fel!

Műtét után

Hozzászóló: titi, 2008-07-13 22:28
Szia! Nagyon köszönöm, de már a műtéten is túlvagyok. A műtét után egy darabig még szép is volt, de 1-2 évvel utána újra előjöttek. Viszont ez a gumiharisnya jó ötletnek tűnik. Doorsnak még annyi, hogy nem vényköteles a Detralex, és tudtommal nem jó aranyérre.

Esetleg műtét?

Hozzászóló: Rami, 2008-07-08 07:44
Válasz erre: titi, 2008-07-13 22:28
Szia! Nekem is csúnya viszeresek voltak a lábaim de egy műtéttel eltűntették őket és azóta sem jöttek ki, de Én használom mindig a gumi harisnyát is! Ez megtartja alábat ülő álló munkához is jó nagyon! Én csak ajánlani tudom, nekem így a kettő együtt bevált és nem fáj azóta a lábam és ólcsóbb a műtét mint a sok krém, amik szinte semmit nem érnek! Remélem valamennyit tudtam segíteni! Szia Ramóna

visszer - detralex

Hozzászóló: doors, 2008-05-29 12:51
Az nem aranyerre van? Bar mondjuk, ha arra jo, visszerre miert ne? venykoteles?

Csúnyák

Hozzászóló: titi, 2008-05-26 14:10
Szia Doors! Sajnos az én problémáim is hasonlóak. Ülőmunkát végzek, szeretek futni és a terhesség sem tette szebbé az amúgy elég formás lábaimat. Bár fájni nem fáj, csak csúnya. Már szoknyát sem szeretek felvenni.Mivel kenjem, hogy ne látszódjon? Én különben úgy hallottam, hogy a Detralexet szokták gyakran adni ilyen panaszokra. Próbáltad már?

visszér

Hozzászóló: doors, 2008-05-25 15:09
Válasz erre: Rami, 2008-07-08 07:44
Terhességem óta folyamatosan, minden évben erősebben láthatóak a visszerek a lábamon. Eddig a Venastat-tal kentem, valamennyit enyhített a nehéz érzésen, de sajnos évről évre egyre rosszabb. Azt tapasztalom, hogy egy hosszabb nap után már iszonyúan fáj is - ha valakinek van ötlete, mivel kenjem vagy mi ennek a hathatós gyógyszere, írjon! koszonom