• Kedély javítás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/ÚR! Évek óta tartó súlyos betegségem és családi helyzetem miatt sűrűn vagyok szomorú, levert, bánatos... A kezelőorvosom depresszióra gyanakodva már küldött orvoshoz,ott írtak ki kedély javító gyógyszert, de napi 25 szem gyógyszer és rengeteg gyógyszer allergia mellett inkább a természetes gyógymódokkal szeretnék próbálkozni..Tudna ebben segíteni? Köszönöm!

        Dr. Diószegi Judit válasza a depresszió témában

        Kedves Levélíró! Állapotának súlyosságától és esetleges pszichiátriai társbetegségeitől függ, hogy kezelhető-e antdepresszáns nélkül. Ezt a kezelőorvos tudja megítélni. Pszichoterápia viszont mindenképpen javasolt, mert lehetséges, hogy a gyógyszeres kezelést ki tudja vele váltani. Pszichiátriai szakrendeléseken pszichológus is praktizál, így TB-támogatott pszichoterápia is hozzáférhető. Erről pszichiáterénél tud érdeklődni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Dr. Diószegi Judit
        Dr. Diószegi Judit, pszichiáter
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541

        Kérdés: 2010. június 30., 21:57; Megválaszolva: 2010. július 01., 14:32

        Tudjon meg többet: depresszió
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! Férjemmel rövid ismeretség után tudatosan vágtunk bele a gyerekvállalásba, majd gyorsan lezavartuk a házasság- és lakáskeresést,felújítást is a lányunk születéséig.Egyszóval minden nagyon hirtelen történt.Azt gondoltam,hogy...
        TISZTELT CIM! A DEPRESSZIO MINDEN TUNETE MEGVAN,LEVERTSEG,FELESLEGESNEK ERZEM MAGAM,NEM ERDEKEL SEMMI,NEM TUDOK ORULNI SEMMINEK,HAMAR FELIDEGESITEM MAGAM! KB6 HETE VETTEM ESZRE HOGY A SZEKLETEM MEGVALTOZOTT,ADDIG EGESZ ELETEMBEN REGGEL ELMENTEM ES KESZ,MOST...
        Tisztelt doktornő/úr! Barátnőm nevében írok, vagyis... tanácsot szeretnék kérni, mi tévő legyek. Barátnőm már több hónapja szenved depresszióban, egyik pillanatban boldog, másik pillanatban pedig kedvtelen, egy rossz szó is elég neki,...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! 22 éves vagyok az életem igen üres, nincs és nem is volt még soha sem párkapcsolatom, munkám sincs így anyagi körülményeim sem kielégítők, sem sikereim az életben emiatt tele vagyok szorongással, feszültséggel,...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Kérdésemet édesanyámmal kapcsolatban tenném fel.Szóval felhívtam az előbb telefonon mert beszélni szerettem volna vele egy fontos dologról.És hogy is írjam nem arra válaszolt amit kérdeztem, hanem más dologról amit...
        Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Két éve kapok pszichés megbetegedésemre depo injekciót. Tavaly decemberben megváltoztatták ezt. Ennek a betegtájékoztatóján nem gyakori mellékhatásként szerepel a vérzés kimaradása. Előtte rendszeres volt a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az utóbbi években egyre súlyosbodó rossz kedvem, félek, hogy végzetes méreteket ölt. Utána olvastam a témának, és a depresszió tünetei közül a következők jellemzők rám: Rossz hangulat, szomorúság,...
        Párom 33 éves nő. Tavaly novemberben hasmenéses tünetek léptek fel nála. Az étvágya azóta is jó maradt, de naponta 3-4x kap hasmenést. Alhasi görcsök néhány napotna lépnek fel. Láz időnként lép fel, aztán 1-2 napon belül elmúlik. Idén...
        Udvozlom. Eleg reg ota erzem magamon hogy valami nem az igazi es az itt olvasottak alapja egyertelmuen felismertem magamon a narcizmust es a depressziot kihez forduljak ? Koszono
        Tavaly júliustól szedem a 3OO mg-os Seroquelt, és decembertől a Venlafaxine antidepresszánst. Lítiumot is szedtem 4,5 hónapig, de azt elhagytam orvosom tanácsára december elején.Azt szeretném kérdezni, hogy mikor lehet elhagyni a...
        Venlafaxin 75-el kezdtem 2012 márciusában. Augusztusba félbehagytam mert jól éreztem magam. Tanár vagyok és az iskolakezdéssel újból problémáim lettek. 2013 febr. újra Venlafaxinnal folytattam. Szeptemberbe az iskola kezdéssel újra romlott az...
        Tisztelt Szakértő! Soha nem hittem volna, hogy a depresszió és a dependens személyiségzavar miatt annyira magányos leszek, hogy meg akarjak halni. Aki nincs benne nem tudhatja, hogy mit jelent az, hogy nincs senki, akiben megbízhatok,elmondhatom...
        Üdvözlöm! Egy hónapja szedek napi 50 mg sertralint és 150 mg trazodont. Egy hét után kezdtem érezni a pozitív hatásokat. Motiváció, tenni akarás növekedése. Azonban ez az állapot hamar megváltozott. Kb. 2 hete állandósult egyfajta nyugalom...
        Jó estét! Szeretnék érdeklődni, hogy picit tisztábban lássam a dolgokat. Egy barátomat nagy lelki stressz érte. Depressziós lett, napokig nem evett és nem ivott, csak alkoholt. Megállás nélkül sírt, és akárhogy próbáltunk ételt tömni...
        Yarocen,Zolpiden,Xanax,szedése miért okoz lassuságot ,lehangoltságot,mert így nem lehet dolgozni,koncentrálni.Miért,csak a betegséget kezelik ? köszönettel Teca
        tisztelt dr.úr,nő.sajnos többször öngyilkos voltam mert félre siklott az életem,gyermekeim miatt is,volt rendes munkám középvezető,de nem tudtam már a stresszt elviselni,magamba zártam mindent,most megkaptam a rokkant ellátást munkám...
        Tisztelt Címzett! 39 éves nő vagyok.Kettő napja nyomást érzek a fejemben fájnak a szemeim,bedugul a fülem,olyan érzés mint akinek túlnyomás van a fejében.Ha hirtelen mozdítom a fejem akkor olyan érdekes érzés érzek.Évekkel ezelőtt voltam...
        Tisztelt Doktor nő - Doktor Úr! Segítségüket szeretném kérni, hogy hová forduljak? Kb 1-2 éve a lábaimban is a karjaimban végig fáradságérzetet érzek éjjel-nappal. Olyan érzés mintha izomlázam lenne, de annak az enyhébb változata olyan...
        Édesanyám az utóbbi hónapokban panaszkodik rá, hogy semminek nem érzi az ízét, következmény: étvágytalanság, "semmihez nincs kedvem", "nem kívánom, nem jó!" - Lehet valamivel ellensúlyozni, csökkenteni, stb?? Köszönöm a fáradozását.
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő A következő problémával fordulok önhöz: 8-9 óra alvás után ugyanolyan fáradtnak érzem magam. Szorongásos betegségem van, illetve enyhe depresszióra is hajlamos vagyok, viszont nagyon furcsállom, hogy ilyen testi...