• Pánik zavar/szorongás/depresszió2

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        A neurológus kolléganőtől kérdeznék ismét. Köszönöm múltkori válaszát! Azóta vissza kellett mennem az orvoshoz, mert a Cypralex gyógyszer nagyon nem vált be, nagyon szenvedtem tőle. Ezért felírta az orvos az elődjét, a Citalopram Oriont, amit 1 hete szedek. Ez olyan szempontból be is vált, hogy már jó az étvágyam, tudok dolgozni, vezetni, nem szédülök úgy stb. Tehát megszűntek a mellékhatások és bizonyos súlyosabb tünetek! Viszont továbbra sem mondhatnám, hogy a toppon vagyok, értem ez alatt hogy lehangolt vagyok, úgy érzem mint aki csak néz ki a fejéből, kába is vagyok, néha úgy érzem mintha nem látnék jól (pedig jól és élesen látok, de valahogy zavaros minden). Ezek a tünetek Ön szerint mind a betegséggel járnak?! (legjobban ez a zavaros vagy kába látás zavar, csak így tudom leírni, mondjuk tegnap egy 10-15percre megint homályos látás jött rám, de nagyon hamar elmúlt és más rosszullét nem kísérte, mint régebben)

        Dr. Diószegi Judit válasza a pánikbetegség témában

        Kedves Levélíró! Aluszékonyság, kedvetlenség, látászavar szerepel a Citalopram Orion lehetséges mellékhatásai között. Ezek általában kezelés kezdetekor jelennek meg, majd enyhülnek. Ugyanakkor az első két tünet a depressziós panaszok között is jelen van, látászavart okozhatnak neurológiai, szemészeti, belgyógyászati kórképek is. Ha tünetei nem enyhülnek, keresse fel ismét kezelőorvosát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Diószegi Judit
        pszichiáter

        Dr. Diószegi Judit

        Kérdés: 2010. július 12., 16:20; Megválaszolva: 2010. július 13., 14:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...
        Tisztelt doktor/nő! Gyermekkorom óta elő jönnek külön panaszok... Java részt ugyan az... Sok mindentől félek... Sétálni nem tudok az úton sokáig, mert rám jön olyan érzés mintha én nem én lennék... Mintha nem ezen a világon lennék......
        Üdvözletem! Azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy én 7 éves korom óta pánikbetegség ellen küzdök, bár már kb. 1 éve nincsenek rohamok, de folyamatosan új problémák jelentkeznek. Jelenleg 3 órája próbálok elaludni, de nem megy. A...
        Üdv! 26 éves férfi vagyok! Voltam a panaszommal házi orvosnál többször is! Maszek kardiológusnál aki észrevette,hogy az egyik szívbillentyűm nem zar csak 95%osan! Viszont ezek a panaszok nem ezert vannak! Mindenki azt mondta semmi bajom! Panaszok...
        Jó napot kívánok. Köszönöm a válaszát. A Frontint 2017.aprilis óta szedem. Sajnos 2*1db 0.25mg indultam, mostmár 4*-5*/1db 0.25mg tablettanal járok. Igen érzem magamon h.hozzászoktam mert nem veszek be torokban folytó érzés jön vagy épp...