• Növekedési hormon sportcélú felhasználása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözletem! Ezúton szeretnék Boldog Új Évet kívánni az oldal üzemeltetőinek! A kérdésem a sport karrieremmel kapcsolatos, mely kérdésem a következő. 38 éves vagyok és 19 éve foglalkozom profi testépítéssel. Az elmúlt évek során sokféle doppingszert alkalmaztam. Rendszeres orvosi felügyelet mellett. Különféle szteroidokat és a tavalyi évben a növekedési hormont is, ami ezidáig a legjobb eredmémyekhez segített. Azt gondolom mondanom sem kell, hogy feketén jutottam hozzá a szerhez. Érdekelne, hogy patikai növekedési hormonhoz hozzájuthatok e? Háziorvos, vagy esetleg szakorvos (endokrinológus) adhat e receptet erre a szerre? Illetőleg van rá reális esélyem, hogy EÜ 50, 70, vagy akár 100 %-os ártámogatással felírják nekem sportcélra? Válaszukat, visszajelzésüket előre is nagyon szépen köszönöm! Üdvözlettel: Benjámin

        Dr. Rakk Erika válasza a hormonok témában

        Kedves Benjámin! A válaszom annyi : NEM. Nincs sportcélú támogatás. Ezeket a készitményeket betegségek gyógyitására, nem egészséges egyén teljesitmény fokozására találták ki. Egészsége érdekében javaslom, hogy a feketén beszerzett szereket se alkalmazza!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Rakk Erika
        diabetológus, belgyógyász, endokrinológus

        Dr. Rakk Erika

        Kérdés: 2017. január 20., 13:21; Megválaszolva: 2017. január 29., 22:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. nő! 34 éves férfi vagyok aki rengeteget sportol heti hat nap edzés diéta nagyon figyelek az étkezésre napi 5 étkezés háromóránként. Testépítés , állóképesség edzés naponta séta. Irodában dolgozom sokat ülök de...
        Tisztelt Doktor! A jobb vállamban "Arthrosis, k.m.n."-t diagnosztizáltak, ha mozgatom a vállam hallhatóan ropog, de nem fáj. Cartilamin kúrát írt fel az orvos. A kérdésem az, amit a címben is olvashatott: Milyen edzőtermi gyakorlatokat/sportot...
        Üdvözletem! Ezúton szeretnék Boldog Új Évet kívánni az oldal üzemeltetőinek! A kérdésem a sport karrieremmel kapcsolatos, mely kérdésem a következő. 38 éves vagyok és 19 éve foglalkozom profi testépítéssel. Az elmúlt évek során...
        Tisztelt Asszonyom! 15 éves fiam (182 cm, 77 kg) futballista, kapus (heti 4 edzés), emellett edzőteremben is edz (heti 5x). A táplálkozásával kapcsolatban kérdeznék. Okozhat-e gondot az egészségében, ha sok csirkét eszik (350 g /nap, főleg...
        Jó napot Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy fiatal korban(16éves) ártalmasak lehetnek az egészségemre a táplálékkiegészítők? Hetente 5x végzek súlyzós edzést, és küzdősportot is űzök. A szervezetem fokozott...
        Tisztelt Doktor Úr! 30 éves, gyermekbénulás miatt kerekesszékben élő nő vagyok. Nagyon görbe a gerincem, Balra konvex scoliosisom, lordosisom és jelentős fokú gibbusom van. December 28-án menstruáltam utoljára, január 24-én kellett volna...
        Idén márciusban kezdtem el futni, és heti rendszerességgel szoktam azóta is, nagyjából 2-3 alkalommal. Soha semmilyen bajom nem volt eddig tőle, egy kis izomlázat leszámítva. 186 cm magas vagyok és 67 kg. Az utóbbi időben azonban rendszeresen...
        Kedves Doktornő! A barátom nevében írok. Nagyon alacsony a vérnyomása, 80-90/40-50. A szíve környékén szokott szurkálást érzni és nagyon gyakran (főleg sportolás közben) ájulás kerülgeti, felemelkedni csak óvatosan mer, csillagokat lát....
        Tisztelt Tünde! Szeretném kikérni a véleménynét, hogy Ön szerint mennyi az ideális folyadékbevitel. Vannak olyan orvosok, akik javasolják, hogy minél több folyadékot igyunk (4-5 liter), vannak az interneten bejegyzések, amik meg pont óvnak a...
        Üdvözlöm! 30 éves nő vagyok. A problèmàm az lenne, hogy egy hete rendszeresen extraütèseim vannak, de legtöbször akkor mikor eszek, vagy lehajolok. Sportolok aközben nem èrzem. Màs tünetem nincs. 2 éve vizsgàltàk a szívem szintèn extràk...