• Zolsana és Rexetin?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő! nagyon nehéz időszakot élek, sok problémám összejött, hetek óta három órákat alszom, alig eszem, és semmilyen gyógyszerre nem reagáló fejtetői fejfájás gyötör, nyugtalan vagyok, feszült, stb. Elmentem a háziorvoshoz, hogy legalább valamit az alvás elősegítésére írjon fel, hogy ki tudjam magam pihenni. Zolsana-t kaptam, továbbá javasolta, hogy télen térjek vissza a Rexetinre, amit már kétszer fél évig szedtem 2010-ben és 2003-ben egy-egy nehezebb időszakban eredményesen. Hétfőn este bevettem az altatót, gond nélkül elaludtam, kipihentem ébredtem. Tegnap reggel bevettem az előírás szerint a fél szem rexetint. Úgy kb. délután 5-6 óra körül kezdtem élénkebb lenni, elég erős szívdobogás kapott el, és bár éjjelre ismételten bevettem a fél szem altatót, amitől el is aludtam elég gyorsan, hajnali fél háromkor kipattantak a szemeim, és onnantól óránként néztem az órát... Mi lehet a gond? A Rexetin és a Zolsana nem fér össze? időpontban vegyem be a Rexetint esetleg? Várom mielőbbi válaszukat köszönettel.

        Dr. Veress Dóra válasza a depresszió, alvászavar témában

        Kedves Kérdező! Az Ön által leírt tünetek nemcsak a depresszió, de a mánia tünetei is lehetnek, így mindenféleképpen érdemes lenne elmennie a pszichiátriára, hogy alaposabban meg tudják vizsgálni. Ha mániás, akkor a hangulatjavító szedése nem javasolt, ha depressziós, akkor igen. Ez utóbbi esetben a Rexetint lehet szedni, de tudnia kell, hogy a valódi hatása csak hetek múlva jelentkezik, tehát amit egy napnyi használat után érzett az valószínűleg nem a gyóygszernek tudható be. A Zolsanat lehet szedni, de csak néhány hétig. Éppen ezért érdemes lenne addig tisztázni, hogy mi is a baja és milyen más megoldás van a problémáira. Az éjszakai alvása javítása érdekében tanuljon meg relaxálni, jógázni, vagy meditálni, mindegyik módszer nagyszerű stresszoldó hatással bír.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. november 30., 06:53; Megválaszolva: 2011. december 01., 13:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...