• Omega 3 halolaj EPA + DHA

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktzornő/Doktor Úr! Utóbbi időben igen érzékeny lettem az élet apróbb helyzeteire. Értem ez alatt, sértődékenyebb lettem, sokat agyalok apró dolgokon, labilisabb lett a hangulatom... Étrendemet nem mondanám jelnleg változatosnak (olyan termékeket amiben omega 3 található abszolút nem fogyasztok.. Olvastam a neten tanulmányokat miszerint az (állati eredetű) Omega 3 (abból is az EPA 1 gr/nap) jótékony hatással lehet a depresszív tünetekre.. Így gondoltam szednék étrendkiegészítő formájában., (halolaj)+ mellé kis B vitamint. Amit kinéztem halolaj (adagolási javaslat 5ml) tartalma: 800mg EPA, és 500mg DHA E vitamin 29,5 mg. Lehetséges ebből tuladagolás?

        Dr. Veress Dóra válasza a depresszió, halolaj, B-vitamin témában

        Kedves Kérdező! Ha a gyártó által javasolt mennyiségben szedi az étrendkiegészítőt, akkor nem adagolhatja túl. a B-vitaminok vízben oldódnak, így nem raktározódnak a szervezetben, hanem a vizelettel távoznak, így ettől sem lesznek túladagolási tünetei.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 21., 18:13; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 13:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/nő! Az egész probléma igazából 2016 májusában kezdődött. Akkor érettségiztem,és a tovább tanulás miatt nagyon görcsöltem. Egyik este érettségi napja előtt 1 liter energiaitalt megittam,hogy tudjak tanulni és akkor...
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...