• Nagyon rossz a közérzetem

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        mar honapok ota nagyon rosz a kozerzetem.egybol er utol, ejjel vagy nappal, fekvo helyzetbe vagy leulve, mindegy.mintha gyomor reszketessel kezdodik, aztan egy olyan fezsulltseg fele kifut a testembe kezem labamba,olyyan zsibbadas fele, vagy talan melegseg.de nagyon rosz erzes, es nagyon meg is ijedek.es nincs amit tegyek kell varjam mig elmulik magatol.a munkaba is utoler,szinte napi renden.kaptam pszihiatriai gyogyzseres kezelest, de nem volt hatasos.aztan elmentem bioenergias termeszer gyogyaszhoz, ott kaptam gyogyteat:gyongyajak.kisviragu fuzike,aztan tabletta EMOCALM< es ANTIDEPRESIV>de ennek sincs kello (eszreveheto )hatasa naponta er utol a roszlet, sot mi tobb van egy olyan erzesem hogy megy el az erom, aterdem csuklik ossze, alig tudok menni.nagyon borzaszto erzes, es meg ami egy nagyon rosz dolog hogy a csaladom nem hiszi el mennyire beteg vagyok. azt mondjak annyit ne hisztizzek, es ne sajnaltassam magam. Raadasul cukros is vagyok inzulin fuggo( levemr) Mi okozhassa ezt az egeszet?gyogyithato-e? Es hol keressem a gyogyulast? voltam pszihiatrian, belgyogyaszaton, de siker nelkul.hiszem h meggyogyulok,de nagyon nehez.Kulomben Erdelybol vagyok amugy van felelem erzetezm amikor egyedul vagyok akar ejjel vagy nappal. mit tehetek ellene?Megkerem szepen a Doktornot lehetosege szerint valazsolni. Nagyon zsepen koszonom, Tisztelettel Balazs Maria.

        Dr. Szanyi Andrea válasza a szorongás, cukorbaj témában

        Kedves Kérdező! Varázsolni sajnos én sem tudok. Az alkalmazott inzulinkezelés mellett remélhetőleg vércukorértékei megfelelőek. A leírtak alapján panasza szorongásnak, Pánik-betegségnek felel meg. A pszihiáter által javasolt gyógyszeres kezelés hatásához idő szükséges, sokszor hónapok, egyik gyógyszer hatástalansága esetén mást lehet megpróbálni. Menjen vissza pszihiáter orvosához , beszélje meg Vele panaszait. Remélhetőleg egy másik gyógyszer hatásos lesz.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2011. szeptember 06., 22:09; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 19:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...