• Pánik?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy pár hete buszon utazva egyszer csak elkezdett zsibbadni mindenem, nehezen kaptam a levegőt, szédültem, a pulzusszámom akkor lelassult, és alig akart verni. Nagyon megijedtem, hisz hosszú útról volt szó. Másnap már a pulzusom 116 volt, szédültem, és rossz volt a közérzetem, így elmentem a legközelebb orvoshoz, aki béta-blokkolót adott, majd felírt. Bár tudom, h nem jó szokás, de elolvastam a betegtájékoztatót amibe valami olyasmi volt, hogy "hirtelen szívmegállást okozhat", azért nem mertem bevenni. Éjszaka nehezen aludtam, gombóc a torkomban, mellkasban feszítő érzés, és folyton csak a legrosszabbakon járt az eszem. Iszok egy nyugtató teát, azóta egy kicsit jobb, de a félelem a legrosszabbtól meg van. És mostanában észrevettem, hogy néha egy ütemet kihagy a szívem. Nem gyakori, de emiatt is aggódom. Halálfélelmem van, és félek. A mellkasomban tompa nyomó, és szúró érzés is jelentkezik, valamint olyan érzésem van, mintha zsibbadna a fejem. Félek egyedül elaludni, és hogy egyedül mit fogok csinálni, ha valami baj lesz.

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás témában

        Kedves Kérdező! A tünetei szorongásos betegségre utalnak, ennek ellenére viszont érdemes lenne kivizsgáltatni magát. Egy labor, egy EKG, egy pajzsmirigyvizsgálat Önt is megnyugtatná és felfedné, ha valami szervi ok áll a tünetek hátterében.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. augusztus 14., 11:39; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 22:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...
        Tisztelt doktor/nő! Gyermekkorom óta elő jönnek külön panaszok... Java részt ugyan az... Sok mindentől félek... Sétálni nem tudok az úton sokáig, mert rám jön olyan érzés mintha én nem én lennék... Mintha nem ezen a világon lennék......
        Üdvözletem! Azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy én 7 éves korom óta pánikbetegség ellen küzdök, bár már kb. 1 éve nincsenek rohamok, de folyamatosan új problémák jelentkeznek. Jelenleg 3 órája próbálok elaludni, de nem megy. A...
        Üdv! 26 éves férfi vagyok! Voltam a panaszommal házi orvosnál többször is! Maszek kardiológusnál aki észrevette,hogy az egyik szívbillentyűm nem zar csak 95%osan! Viszont ezek a panaszok nem ezert vannak! Mindenki azt mondta semmi bajom! Panaszok...
        Jó napot kívánok. Köszönöm a válaszát. A Frontint 2017.aprilis óta szedem. Sajnos 2*1db 0.25mg indultam, mostmár 4*-5*/1db 0.25mg tablettanal járok. Igen érzem magamon h.hozzászoktam mert nem veszek be torokban folytó érzés jön vagy épp...