• Mit tegyek ha eggyel több fogamzásgátlót vettem be?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr! Mirabella 75g/30g fogamzásgátló tablettát szedek. A mai napon sajnos kettőt vettem be (azt hittem, hogy elfelejtettem tegnap bevenni, de utána számoltam és rossz nappal kezdtem el szedni..) A kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? Tovább szedem a megszokott időben a tablettát, és utána (6 szem van még hátra)? Vegyek ki az új levélből plusz egyet - így 21 tabletta helyett 22-t szedjek be, vagy ne, és akkor egy nappal korábban fejezem be a 21 szemet, így nem hétfőn veszem be az utolsó szemet, hanem vasárnap (és nem az eredeti keddtől számítom a 7 napot, hanem hétfőtől?). Köszönöm válaszát: Szatmári Anita

        Dr. Kiss György válasza a Mit tegyek,ha eggyel több fogamzásgátlót vettem be? témában

        Tisztelt Hölgyem ! Kérem, szedje be a további 6 tablettát, a megszokott időben,ezt követően tartsa be a 7 nap szünetet,majd ezt követően kezdje el a következő levél szedését. Ha teljesen biztos akar lenni, akkor a következő levél megkezdéséig használjanak kiegészitő védekezést /óvszer /. Másnál is előfordulnak ilyen "balesetek", de a fő hagsuly ilyenkor a kiegészitő védekezésen van. Üdvözlettel:dr.Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. július 10., 16:48; Megválaszolva: 2017. július 10., 20:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...