• térdbe rosszul beadott injekció utóhatása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr, térdizületi arthrosis-os térdembe Reviscon injekciót kaptam egy hete. Elsőre rossz helyre szúrta az orvos a tűt, amely erős feszítést okozott, így újabb helyre szúrva kaptam meg a maradék injekciót. Azóta napról-napra erősebb a térdfájdalmam, a térd mögötti ín fájdalom, sőt már a lábszár izom is egyre jobban fáj. Okozhatja-e a rosszul beadott injekció a fájdalmat? Ha igen mi a teendőm? /Sajnos az orvosom 2 hét szabadságra utazott.../ Okozhat e a késedelmes /esetlegesen szükséges/ újra beavatkozás visszafordíthatatlan problémát? Várom válaszát köszönettel: F.N.M.

        Dr. Bogdán Aurél válasza a térdbe adott injekció utáni panasz témában

        Vizsgálat nélkül nem tudok pontos választ adni. Rossz helyre beadott hyaluronsavat tartalmazó injekció okozhat gyulladásos tüneteket, feszülő fájdalmat. tekintettel erős panaszaira javasolt orvosi vizsgálat. Ha a kezelőorvosa szabadságra ment, mutassa meg egy kollégájának, vagy ha egyedül rendel, akkor keressen fel egy baleseti, vagy ortopédiai szakrendelést.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bogdán Aurél
        traumatológus, ortopédus

        Dr. Bogdán Aurél

        Kérdés: 2017. január 17., 14:18; Megválaszolva: 2017. január 18., 21:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 2 napja nagyon faj a nyaki gerinc izmom egy pontból sugárzik ki és a második nap már a fejem is fáj pontosabban a jobb oldali halántékom környékén és minimálisan a fejem jobb oldala. Emellet már a vállövem is fáj. Gyógyszer valamennyit...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Hónapok óta érzek a csípőm környékén fájdalmat, valamint a lábaim is szoktak. Voltam már hasi ultrahangon, urológián, nőgyógyásznál, ezek a vizsgálatok mind negatívak. Jártam ortopéd orvosnál is, ő tapintotta...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! A kérdésem mozgásszervi problémáról szól, de nem találtam olyan orvost a listában aki ebben a szakterületben jártas, ezért üresen hagytam az orvos kiválasztása mezőt. Remélem eljut a megfelelő orvoshoz és...
        Üdvözletem! Tudom hogy nem feltétlenül a neurológiát érinti a kérdésem, de sok ismerősömtől hallottam, hogy a kérdésemre talán egy neurológus tudna kielégítő választ adni, így bátorkodtam Önnek feltenni a kérdésem! A "panaszom" az...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Segítségét szeretném kérni, hogy megértsem az MR vizsgálatom eredményét. Eredmény: Az izületben folyadéktöbblet nem látható.A subcoracoid bursában figyelhető meg 5 mm rétegvastagságú folyadéksáv. A...
        Tisztelt Doktor Nő! 5 hete kézilabda meccsen egy rossz mozdulat után kificamodott a térdem. Az orvosok porcleválásra gyanakodtak, hiszen a térdem nem volt instabil. Az MR felvételről viszont kiderült, hogy elülső keresztszalag szakadásom van....
        Tisztelt Cím! Térdfájdalmam miatt az orvos MR vizsgálatot kért, amelynek az eredménye az alábbi: Dorsalisan a tok szakadás lehetősége merül fel. Hoffa impingement. Trochlea dysplasia Dejour B. Kérdésem, hogy igényel-e beavatkozást a...
        Jó napot kívánok. Bal kar/bal láb/bal arcom zsibbad elég sűrűn,szinte minden nap. Olyan problémám lenne hogy voltam részleges koponya CT-n és részleges koponya MR-n. (Azért csak részleges mert pánik betegség miatt rosszul lettem a...
        Tisztel Dr. Úr/Nő ! Panaszom a következő : Kb egy héttel ezelőtt ha oldalasan feküdtem és mozdultam egy kicsit akkor éles nyilaló fájdalom lett a hátamban a lapocka környékén. Ami szinte azonnal el is múlt. Olyan volt mintha valami elmozdult...
        Tisztelt Doktornő Elhúzódó izom/ízületi gyulladás miatt nemszteroid gyulladáscsökkentőt kellett szednem. A háziorvos egy doboz cataflam-ot írt fel 2x1 es adagolással öt napig. A felírt dózis kevésnek bizonyult így beszedtem az egész dobozt...