• Leszokás az antidepresszánsról terhesség előtt

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már 2 éve elmúlt, hogy antidepresszánst szedek, a mostani gyógyszerem Jarvis 75 mg naponta 1x. Szeretnénk már babát, de amíg szedem nem merem vállalni. Az orvosom azt mondta, nyugodtan szedjem terhesség alatt is, hát nem szívesen tenném. Próbáltam letenni, mivel a kapszulát nem lehet felezgetni minden másnap vettem csak be. Na akkor iszonyú hányinger és szédülés gyötört, mely a munkámban is akadályoz. Szeretném megkérdezni hogyan tudnám ezeket a mellékhatásokat csökkentve leszokni végre! Válaszát nagyon köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a antidepresszáns, terhesség témában

        Kedves Levélíró! Az előírás alapján a megvonási tünetek mérséklése miatt a dóziscsökkentést 1-2 hét alatt érdemes megtenni. Ha ennek ellenére is nagyon kellemetlen panaszok jelennek meg, akkor szükséges a kezelőorvossal konzultálni emiatt. Emellett javasolnám pszichoterápia megkezdését.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2010. június 23., 10:17; Megválaszolva: 2010. október 10., 13:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...