• Mitől dagad a bal bokám meg vizesedik

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        3-hete dagad a bokám és vizesedik.próbálom borogatni,de semmi hatása nincs az mellett nagyon fáj is.20-éve járok pszichiáterhez 2-éve új gyógyszereket kaptam,rekszetint rivotril és tegretol,most áprilisba megemelték a gyógyszeremet,semmi különös nincs tőle.2-éve hirtelen meghíztam kB 24kgAmi aszt jelenti hogy 46-éves korig mindig 50 kg voltam.Most jelen pillanatba kB74kg.Nem tudom kihez forduljak a bal lábam dagadásáért és vizesedésért.Kérem válaszoljon levelem re.Előre is köszönöm .Tisztelettel Gabi

        Dr. Veress Dóra válasza a lábdagadás témában

        Kedves Gabi! Sürgősen keresse fel a háziorvosát, mert a dagadás hátterében állhat komoly véralvadási probléma is. Orvosa valószínűleg vérvételre és belgyógyászati kivizsgálásra fogja küldeni! Egészsége érdekében jó ezen minél hamarabb túlesni!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. június 03., 23:22; Megválaszolva: 2011. június 05., 22:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...