• Orvos válaszol összes kérdés: Visszérbetegség

        Visszérbetegség
        Összes kérdés a(z) Visszérbetegség témában Gyakori kérdések a(z) Visszérbetegség témában
      • Mit tegyek?!

        2017-08-09 18:53
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc,Concor,lokren/béta...

        Miért feszítenek az ülepemben levő erek is tartós ülést követően?

        2017-08-01 20:12
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés hiányától. Előzőleg már...

        Trombózis

        2017-07-29 06:49
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy kocsiban ültem. Ha...

        Miért pattanhatnak el a hajszálerek a lábamban?

        2017-02-05 12:06
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem és a körömágyam...

        EKG,-Szívultrahang eredmény

        2017-01-06 17:18
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a bokám dagad.3 hónapja...

        Syncumár vagy Xareltó

        2016-11-05 19:57
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek miatt eléggé...

        viszérbetegség?

        2016-09-13 11:32
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem dagad a...

        Aranyér probléma, megolható helyileg?

        2016-07-28 18:27
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább semerre, de a napokban...

        trombózis?

        2016-07-16 11:10
        Tisztelt Doktornő! 37 éves, 73 kg és 160 cm magas nő vagyok. Kondícióm nem túl jó, ülőmunkát végzek. Egyáltalán nem sportolok, néha sétálni szoktam. Pár nappal ezelőtt intenzívebb testmozgást végeztem (ellpszis tréner), bár csak rövid ideig tartott. Nem...

        Szedhető-e Nootropil_visszeres

        2016-04-01 09:25
        Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni,hogy van - e bármilyen összefüggés vagy okozhat -e problémát Nootropil szedése visszeres "betegnek"? Mivel lehet erősíteni a visszérfalat? Köszönöm a válaszát/Üdv,

        Lábdagadás - miért???

        2016-03-09 12:42
        Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! A következő probléma miatt kérném a tanácsát. 37 éves, kimondottan vékony testalkatú, nem dohányzó, egészségesen élő nő vagyok. Kb. 5 éve vettem észre először egy forró nyári napon, hogy mindkét lábfejem és a bokáim be...

        20 évesen, trombózis után

        2016-02-01 15:44
        Tisztelt Doktornő! 20 éves, egészségesen élő, túlsúlytól nem szenvedő, nem dohányzó lány vagyok. Másfél évig szedtem a Milligest fogamzásgátlót, melynek vége egy, sok ülve tanulással teli vizsgaidőszak utáni, trombózis lett. A diagnózis kisvénás...

        Futás feladása?

        2016-01-31 19:15
        Tisztelt Doktornő! Leiden mutációt mutattak ki nálam 9 éve, azóta Astrix-ot kell szednem 3-szor egyet naponta. Volt vénaműtétem is vénagyulladás miatt 9 éve. Azóta panasz és tünetmentes voltam mostanáig. Sajnos két hete a jobb lábamon a térdhajlat fölött a...

        Repülőút mélyvénás trombózissal tüdőembóliával

        2015-07-02 06:27
        Tisztelt Dr.Nő! Bulgáriába utazok repülővel. Kell e valamilyen óvintézkedés az esetleges probléma elkerülésére. 2003-ban mélyvénás trombózis és tüdőembólia miatt élethosszig tartó véralvadásgátlót javasoltak. 2 éve Xalertót szedek, mert volt egy...

        Mit tehetnék?

        2015-05-11 09:45
        Tisztelt Doktor nő! 18 éves vagyok és évek óta problémát jelentenek a combom külső felületén látható apró kis lilás erek, a combom hátsó részein is észlelhető a probléma. Sok helyen érdeklődtem, ezekre a seprűvéna kifejezést használják. Olvastam...

        Zsibbadó- feszülő vádli mitől lehet?

        2015-03-05 16:45
        Kedves Doktor Nő! Néhány napja kellemetlen feszülést érzek a vádlimban, ami nem fájdalmas, viszont rendkívül zavaró. Az lenne a kérdésem, hogy lehet valamiféle betegség ennek a hátterében? Viszonylag sokat mozgom, de nem sportolok, néhány kg felesleg van...

        Fiatalkori mélyvénás trombózis után hogyan tovább?

        2015-02-24 13:46
        Tisztelt Doktornő! Páromnak másfél éve distalis MVT-je volt a lábában, fogamzásgátló szedése mellett. Gyorsan és nyom nélkül gyógyult, majd a kivizsgálások után másfél évig Syncumart szedett. A...

        visszér és babavárás

        2015-01-24 10:12
        Kedves szakértő! A következő dilemma előtt állunk: a férjemmel szeretnénk ismét babát vállalni, de félelmeim vannak a visszereim miatt. sajnos családi hajlam a visszeresség és a trombózis veszély (anyai nagymamámnak volt trombózisa). A lábamon combomon lévő...

        Trombózis?

        2015-01-22 20:49
        Tisztelt Doktornő! Az elejéről kezdem a mostani problémámat. Nemrég egy hetet kórházban töltöttem. Fülcsengés miatt. Trental infúziós kezelést kaptam. sajnos nem bírtam végigcsinálni a kúrát mert elviselhetetlen fejfájást kaptam tőle, mindez...

        Keringési zavar?

        2014-11-13 12:43
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Végig a testemen-tenyér, könyökhajlat, alkar, térdhajlat, vádli, comb-kicsi lila erek jelentek meg és ezeken a területeken fájdalmat érzek. Úgy gondolom kitágultak itt a hajszálerek, viszont ezenkívűl a vénáim is megvastagodtak. Voltam...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!