• Meddig s mennyit a gyógyszerből?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Idén februárban felkerestem egy érsebészt ugyanis egy ujjbegynyi kék duzzanat keletkezett a jobb térdhajlatomban. Én azt gondoltam eröltetéstől keletkezett, de az ultrahangból kiderült, hogy az ér amin a duzzanat van beteg vagyis az egész jobb lábam problémás, mert ez egy főbb ér. A duzzanatot vagyis viszeres csomót műtéttel lehet eltávolítani vagy injekcióval. Kezelésre az orvos felírt nekem Detralexet, amiből naponta kilenc darabot szedtem egy hónapig. Aztán tarthattam szünetet (egy hónap). Amíg beszedtem naponta a kilenc darabot, addig időközönként fájdalmat éreztem a jobb lábamban,nem tudom, hogy ez a jótékony hatással jár-e? Egy hónapja lecsökkentettem az adagot napi hat tablettára, mert a kilenctől állandóan fáradtnak éreztem magam.

        Szeretném tudni, hogy ha 50 kiló a testsúlyom és alacsonyabb a vérnyomásom a kelleténél, gond-e, ha csak hat tablettát szedek naponta. És meddig szedjem ezt az adagot?

        WEBBeteg szakértő válasza a viszeres csomó témában

        Kedves Kérdező!

        2x1 tabletta is hatásos, melyet kúraszerűen, néhány hónapig kell szedni, majd egy-két hónap szünet szükséges.  Fontosabb az, hogy a gyógyszer mellett alkalmazzon kompressziós kezelést is.

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-14 22:04:55; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 12:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...