• Miért érzem ezeket a tüneteket, még mindig?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!! Előző kérdéseimre megkaptam válaszait, amit köszönök szépen. Kérem Önt, hogy segítsen nekem, mert sajnos ezek a tünetek míg mindíg jelentkeznek, sajnos gyakrabban mint ezek előtt. Amióta abba hagytam a Rivotril 0,5-ös gyógyszer szedését, mivel elvonta a pszichiáterem, azóta nagyon rosszul vagyok. Eleinte pánikrohamok és már a megbolondulás határán voltam. E hónap18.-án kell mennem vissza kontrol vizsgálatra, és szeretném közölni orvosommal ezeket a panaszokat.Már említettem neki telefonon de azt mondta , elmúlik, csak kis idő kell. Ennek már 3 hónapja. Azt is mondta, hogy kivonták a rivotrilt a forgalomból ,ami nem igaz mert sok ismerősöm, még mindíg azt szedi. Kérem Dr.-nnő segítsen nekem, mit tegyek nagyon kétségbeesett vagyok, már nem tudom mit csináljak, mert még az orvosomban sem bízhatok!! Köszönöm megértését, és segítségét előre is!! Tisztelettel Katalin

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongásoldó, megvonási tünetek témában

        Kedves Katalin! Ugyan nem értek egyet azzal, ahogyan az orvosa megmagyarázta a gyógyszer elvételét, de valószínűnek tartom, hogy nem akarja, hogy Ön tovább szedje a Rivotrilt. Ennek okát Önnek kell tudni, lehet, hogy valóban nincs rá szüksége, csak egy mankót jelentett, lehet, hogy nagyon hozzászokott, az is előfordulhat, hogy Ön többet szedett belőle, mint amennyit szabad lenne... Amit most érez, az még mindig a megvonás miatt van, valóban elmúlik egyszer, noha nagyon kellemetlen lehet. Számoljon be orvosának a panaszairól és kérdezze meg, hogy nem lehetne-e valamilyen más gyógyszert szedni helyette, illetve kérdezen rá arra is, hogy miért vette el Öntől.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. augusztus 12., 22:26; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 22:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Szakértő ! 22 éves fiammal kapcsolatban írok Önnek. Kb. 2 éve találtam nála marihuánát, amit be is ismert, hogy ritkán alkalmanként, főleg társaságban használt. Ezután nem sokkal jogosítvány megszerzését kezdte el és az...
        Tisztelt Doktornő, Édesapám (64 év) állapotáról szeretnék írni és megtudni, hogy vajon lesz-e javulás az állapotában. Jelenleg delírium tremensben van, hiszen a kórházba kerülése (2017.03.22.) óta egyáltalán nem jutott alkoholhoz,...
        Hová lehet menni alkohol elvonókúrára? Budapesti lakos a lányom, szeretne egy benntlakásos helyre elmenni. S.O.S
        Tisztelt Doktornő! 24 éves férfi vagyok, alkoholbetegnek tartom magam. Otthon nem iszom, csak szociális környezetben, de akkor mértéktelenül, a kontroll elvesztése mellett. Van, hogy egy egész estén keresztül (mennyiség kb: 10-12 rövidital,...
        Tisztelr Doktor Úr/nő! Masfel honapig hetenete szivtam marihuanat, utoljara ket napja es nem szandekozom tobbet csinalni, ez egy megingas volt az eletemben. sot szeretnek teljes eletmodot valtani. Szeretnek rendszeres verado ill. Plazmaado lenni a ritka...
        Kedves Bernadett! Édesanyám 62 éves, alkohol függőséggel küzd, már 8 éve. Kapott pszichátriai kezelést, gyógyszereket de sajnos nem volt tartós az eredmény, mindig visszaesett. Azt szeretném kérdezni, hogy tudna-e ajánlani bentlakásos...
        Kedves Bernadett! Elmúltam már 34, nem hiszek a mesékben, de mégis tanácstalan vagyok! Kb egy éve ismerkedtem meg a párommal, most 39 éves,akiről addig is tudtam, hogy iszik, de gondoltam, majd én meg a hozzáállásom meg fogja változtatni, így 3...
        Jó Napot! Azt szeretném megtudni, hogy az a bizonyos alcostopex nevezetű készítmény valóban hatásos-e, segítségével le lehet-e szokni az alkoholizmusról. A neten az egyik oldal csodaszerként említi a másik meg kamu szerként. Ezért szeretnék...
        Tisztelt doktor úr/nő! Problémám bevezetése kép szeretném azt elmondani, hogy a párom családjáról lenne szó. Sajnos náluk az alkohol fogyasztás az napi szinten történik, mert ,,sokat dolgozunk egész nap, megérdemeljük és jól esett"....
        Kedves Doktornő A múltamat ha tekintjük játékfüggő voltam, azonban ez elmúlt pár napba olvastam egy olyan cikket miben azt írják le (egyébként már lassan 1 éves cikk) hogy a videojáték agy károsodást okoz, pontosabban szürkeállomány...