• marfarin és alkohol

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy tüdőembólia miatt marfarin vérhigító tablettát kell szednem! Valószínű csak nyár elejéig! Ez a gyógyszer hogyan fér össze az alkohollal? Mivel fiatal vagyok eljárok szórakozni, és néha alkoholt is iszom! Havonta kb. 2 alkalommal általában 1vagy 2 koktélt, vagy ha sört abból egy éjszaka 3-4üveg, és ritkábban iszom töményet abból maximum 3 decit! Ez a gyógyszer szedése mellet veszélyes? Előre köszönöm válaszát!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a kumarin témában

        Kedves kérdező! Veszélyes az alkoholfogyasztás kumarinszedés alatt, ugynsi növeli a vérzékenységet, bevérzések alakulhatnak ki, akár olyan szervben is, mint az agy. Ne fogyasszon alkoholt!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. február 12., 18:27; Megválaszolva: 2011. február 14., 14:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Szeretném Öntől megkérdezni, hogy az alább leírtak mit jelentenek összességében és mit javasol a lent leírtakon kívül, kell-e mennem tovább szakorvoshoz vagy nem. ( A kezelőorvosom már nem hívott vissza kontrollra) Mivel...
        Üdvözlöm! Két éve született a lányom toxémia miatt császármetszéssel.Szülés másnapján már kaptam a clexant 0,4 est (80 kg voltam akkor) Ötödik napon lázam lett és fulladni kezdtem. Kórházba kerültem embólia gyanuval, de a CT...
        Tisztelt Doktornő! Kérem válaszát az alábbi kérdésemre: Marfarint szedek, pitvarfibrilláció miatt. Tavaly a nőgyógyászati nagy műtétem (méh és függelékei eltávolítása) előtt át kellett állnom a Fraxiparine-ra, műtét után pedig 6...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm múltkori válaszát ( http://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/hematologiai_betegseg/154418 ) . Azóta sajnos új vérképem van, mert pár napja be kellett mennem a kórházba olyan rosszul voltam, és 5 eltérést is találtak...
        Tisztelt Szakértő! 32 éves férfi vagyok, kb. 2 hónappal ezelőtt kezdődtek panaszaim: fáradékonyság, időnként jelentkező légszomj, szédülés. Az elmúlt 1 hónapban azonban felerősödtek: szédülés, heves szívdobogás-érzés a...
        Üdvözlöm! Középkorú férfiként, nagyjából 15 hónapja tüdőembóliám zajlott le. A legutóbbi mellkas CT vizsgálat kimutatta, az erek szabályosan feltelődtek. Genetikai hajlamom nem igazolódott, ezt fél évvel az "esemény után"...
        Doktor Nő! Röviden az esetem: 2014 végén sarkoidzist (tüdő) diagnosztizáltak Nálam. Május óta nem szedek rá gyógyszert (előtte egy évig medrol és metotrexat (20mg/hét - tabletta) kombinációját szedtem. Az egy éves kezelést lezáró CT...
        Tisztelt Dr.Nő! Szeretnék tanácsot kérni.Ön javasolna e valamilyen kivizsgálást az alábbi laborlelet alapján!? Kislányom egész testén bőrkiütés-foltok jelentkeztek.erre kaptuni antibiotikumot.Ebből adodoan laborvizsgálatot kért a házi...
        Tisztelt Címzett! Orvosi vizsgálaton vettem részt ahol nem kaptam meg az alkalmas minősítést, mivel a thrombocyta számom nem érte el a minimumot. Újabb vérvètelre kell mennem azonban nem mondtak semmit, hogy mit szedjek. Visszakerestem pár...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretném megkérdezni, hogy a mellékelt laborleletem ezen részével van-e nagy probléma, aggódnom kell-e a kicsit alacsonyabb MPV szám miatt, szükség van-e további vizsgálatokra.( a laborleletem többi részén kicsit...