• Kiütések a testen

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Weborvos! Az alabbi tunetekrol szeretnek felvilagositast kapni. Kb.2 hete a hasamon es a karom hajlataban megjelent 1-1 piros folt,amik nem viszkettek es napokon belul kb.1.5 cm-esre novekedtek.Ezutan elkezdtek halvanyodni inkabb halvany rozsaszinne valtak es a tetejuk elkezdett huzodni.Ezt kovetoen a testem tobb pontjan keletkezett nehany kisebb kiutes.Legtobb a hasamon,a karokon,oldalamon mell alatt,a fenekemen es a combomon nehany.Nem osszefuggoek,nem viszketnek.A legelso foltok kb 4 napja finoman hamlanak es egyre halvanyodnak,valamint a tobbi kisebb folt is halvanyodik es kezdenek elmulni. Nagyon ritkan viszkettek,leginkabb zuhanyozas utan kb 20 percig. A kerdesem az volna,hogy mi okozhatta ezeket a kiuteseket,illetve,hogy mik ezek? Illatanyag mentes mosakodokremet hasznalok valamint illatanyag mentes testapolot. Jelenleg angliaban elek,igy sajnos nem tudok orvoshoz menni vele a nyelvtudas hianya miatt. Megtisztelo valaszat elore is koszonom!

        WEBBeteg szakértő válasza a allergia témában

        Kedves Kérdező!

        Látatlanban nagyon nehéz bármilyen véleményt is mondani, de a leírás alapján felmerül az allergiás vagy irritációs eredet, akár pytiriasis rosea is lehet. Javaslom, hogy antihisztamint kezdjen el szedni, ez gyulladáscsökkentő hatású is. Ha már elkezdett hámlani, halványulni, az a gyógyulás jele, kár lenne most bármilyen kenőcsöt kenni rá. Ha romlik vagy nem javul tovább, küldjön egy fotót a tünetekről.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2010-05-04 10:19:16; Megválaszolva: 2010. május 04., 10:19

        Tudjon meg többet: allergia
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérni, hogy válaszoljon kérdésemre. 24 éves fiam méhcsípés allergia immunterápián vett részt. Most telt le a 3 év . Laboreredménye számomra nem érthető, ugyanis mikor allergiás lett, 4 évvel ezelőtt, az...
        Tisztelt Dr. Nő/ Úr! Én egy 18 éves eléggé elkeseredett fiatal ember vagyok! Egész nyáron edzettem sportoltam 97 kg voltam , aztán az egyiknap étekzés után fel dagadt a szám baloldala! Semmi kiütés vagy fulladás viszketés jele nem volt! Hideg...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Az utóbbi kb 1 evben azt vettem észre, hogy néha fel van püffedve, duzzadva a szemhéjam, nyelvem, arcom, a szem alatti rész, végtagjaim. De soha nem komolyan. Néha tüsszögök, és fáradékony vagyok, de ez sem túl...
        Idén a dezloratadin tartalmú antihisztaminok betegtájékoztatójába (Azomyr, Aerius, etc ) bekerült, hogy "Az XXX Szedése és alkohol fogyasztása esetén elővigyázatosság szükséges". Akkor most kockázatos vagy nem a kettő együttes...
        Tisztelt Doktornő! Az epevezetékkel vannak gondjaim, epém nincs, ki vagyok vizsgálva. 2-szer volt ERCP-m, s most Debray tesztet akar az orvosom csinálni, amelynél morphiumot adnak. (Begörcsoltetnek, aztán fájdalomcsillapítót kapok)Több...
        Kedves Doktor Nő, Remélem tud ötletet adni, milyen irányba érdemes indulni az alábbi tünetek alapján: Több éve bizonyos ételek fogyasztásakor, ketchup, savanyúságok, mustár, az arcom kipirosodik és izzadni kezdek, de csak az arcomon...
        Tisztelt Dr. úr/nő! 14évesen megcsípte egy darázs vagy méh a nyakamat, nehézlégzést éreztem, pànikba estem. Kb 25perc múlva ügyeletes ellàttak, nem tudom milyen gyógyszert kaptam. Sokára kezdtem el foglalkozni ezzel a dologgal, nèhàny...
        Tisztelt Doktornő! Segtségét kérném hogy pontosan milyen irányba induljak, hiszen elég összetett a problémám.A kórtörténetben visszanyúlok, hiszen fogalmam sincs honnan indul a probléma, és minnél "több" szakrendelésen járok annát...
        Tisztelt doktor úr/nő! Torok és mandulagyulladás miatt Klacid antibiotikumot kaptam! Viszont eléggé súlyos pollenallergiám is van, igy az Allegrát szedem! Viszont olvastam hogy az Erythromicin származékkkal(mint ugye amilyen a Klacid is) nem nagyon...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Barátnőm nem régiben, volt bőrgyógyásznál, régebb óta (kb. 3 hete) tartó bőrkiütés miatt. Az orvos diagnózia szerint, a felfázás miatt a közelmúltban szedett antibiotikum kúra következményeként pszeudoallergia...