• Lidocain érzékenység?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr! Ha lydocain injekcitó kapok, pár percen belül nagyon szapora szívverésem lesz. S ha ez elmúlik egész nap olyan gyenge vagyok. Kértem az orvost, hogy ha lehet adjon más érzéstelenítőt, hiszen nagyon félek ilyenkor, azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele, mert más is így van vele. Ez valóban természetes mellékhatás? Gyerek koromtól kezdve szívzörejem van, ami nem igényel még gyógyszeres kezelést,de nem ez befolyásolja a tüneteimet ?Kérem válaszoljon, hogy nem veszélyes-e ilyen tünetekkel lydocain injekciót kapnom

                                   Tisztelettel.     Anikó

        WEBBeteg szakértő válasza a allergia témában

        Kedves Anikó!

        Keressen fel egy bőrgyógyászati szakrendelést, lidokain allergia kivizsgálása céljából, ha van speciális allergológia szakrendelés, oda kérjen egy előjegyzést, egy vérvételre kell számítani, nem kell éhgyomorra menni. LTT vizsgálatot fognak végezni.

        Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-10-20 08:59:37; Megválaszolva: 2009. október 20., 08:59

        Tudjon meg többet: allergia
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Nő/Úr! Az lenne a kérdésem hogy-mivel erős pollen allergiám van- (febr-okt) a Nutritiv vérvizsgálat kimutatott több pozitivitást! Köztük mogyoró Zeller stb.. További, komponens alapú vizsgálat során kiderült hogy a mogyoró...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérni, hogy válaszoljon kérdésemre. 24 éves fiam méhcsípés allergia immunterápián vett részt. Most telt le a 3 év . Laboreredménye számomra nem érthető, ugyanis mikor allergiás lett, 4 évvel ezelőtt, az...
        Tisztelt Dr. Nő/ Úr! Én egy 18 éves eléggé elkeseredett fiatal ember vagyok! Egész nyáron edzettem sportoltam 97 kg voltam , aztán az egyiknap étekzés után fel dagadt a szám baloldala! Semmi kiütés vagy fulladás viszketés jele nem volt! Hideg...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Az utóbbi kb 1 evben azt vettem észre, hogy néha fel van püffedve, duzzadva a szemhéjam, nyelvem, arcom, a szem alatti rész, végtagjaim. De soha nem komolyan. Néha tüsszögök, és fáradékony vagyok, de ez sem túl...
        Idén a dezloratadin tartalmú antihisztaminok betegtájékoztatójába (Azomyr, Aerius, etc ) bekerült, hogy "Az XXX Szedése és alkohol fogyasztása esetén elővigyázatosság szükséges". Akkor most kockázatos vagy nem a kettő együttes...
        Tisztelt Doktornő! Az epevezetékkel vannak gondjaim, epém nincs, ki vagyok vizsgálva. 2-szer volt ERCP-m, s most Debray tesztet akar az orvosom csinálni, amelynél morphiumot adnak. (Begörcsoltetnek, aztán fájdalomcsillapítót kapok)Több...
        Kedves Doktor Nő, Remélem tud ötletet adni, milyen irányba érdemes indulni az alábbi tünetek alapján: Több éve bizonyos ételek fogyasztásakor, ketchup, savanyúságok, mustár, az arcom kipirosodik és izzadni kezdek, de csak az arcomon...
        Tisztelt Dr. úr/nő! 14évesen megcsípte egy darázs vagy méh a nyakamat, nehézlégzést éreztem, pànikba estem. Kb 25perc múlva ügyeletes ellàttak, nem tudom milyen gyógyszert kaptam. Sokára kezdtem el foglalkozni ezzel a dologgal, nèhàny...
        Tisztelt Doktornő! Segtségét kérném hogy pontosan milyen irányba induljak, hiszen elég összetett a problémám.A kórtörténetben visszanyúlok, hiszen fogalmam sincs honnan indul a probléma, és minnél "több" szakrendelésen járok annát...
        Tisztelt doktor úr/nő! Torok és mandulagyulladás miatt Klacid antibiotikumot kaptam! Viszont eléggé súlyos pollenallergiám is van, igy az Allegrát szedem! Viszont olvastam hogy az Erythromicin származékkkal(mint ugye amilyen a Klacid is) nem nagyon...