• Stresz vagy panikroham fogamzasgatlo utan

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tsztelt orvos szakertok ket hete fuladasos rohamom volt valamint hasmenes is volt ket hetig tartott a hasi ultrahangon mindent rendbentalaltak a tudorongenen is minden jovolt,alitolag nem megfelelo fogamzasgatloszedese miatt kicsit megzavarodtak a hormonjaim ezert kicsit magasabbak a bilirubinertekek az osz bilirubinom 25 a direkt 4,7 a normal a negy.allandoan ideges vagyok es ugyerzem mintha forrna bennem valami az eletem igen streszes ket kisgyermekem van es mar ha csamcsognak azis az oruletbe kerget.szoval eleg ideges vagyok,a hasi ultrahang eredmenysem nyugtatott meg minden jo a dokik szerint nincs komoj bajom valamiert megse birok nyugodtlenni aszthiszem az orvosok nemtudjak mi a bajom.felek holy idegeim tonkremennek vagy panikbeteg leszek allandoan idegeskedek es mar alvaskor sem tudok nyugodtlenni felek hogy elkap a fulladas egyszeruen nemtudok lenyugodni a kethetes orvoshozmaszkalas ota mindg faj valamim csak kis idokre nyugszok meg ha mongyuk a baratnomnel vagyok.probalom bemagyarazni magamnak hogy nem vagyok beeg de alandoan azterzem valamim faj es ettol ideges vagyok filyton meg a gyerekek is idegesitenek meg a teve sem erdekel.felek hogy panikbeteg vagyok egyre jobban agaszt minden ahol lakom nincs lehetosegem segitseget kerni viszont nagyon nemjo ez igy a kethetes roszullet elotti napon annyira reszketett a kazem hogy enni se birtam sokszoz szorul osze a gyomrom es alandoan valami gondom van valamint ket honapja hullik a hajam.a fogamzasgatlo szamlajara irtak a megemelkedett bilirubinszinteket szeretnem tudni hogy ezek a panikrohamszeru tunetek hova sorolhatok s hogy az idegeskedest hogy szuntesem meg es ezis lahat mellekhetas .most natriumot bedoxint es c vitamint kapok infuzioba mert a hasmenes alatt legyengultem a nogyogyasz aztmondta hogy hejreal a hormonhaztartas akkor hejreall a bilirubinszintem is.alitolag menstrualcio utan.szeretnem tudni hogy a panikfele rohamok lehetnek e tulzott idegeskedes miadt es az idegeskedes megszunhet e azzal ha a hormonyaim hejrealnak illetve szertnem tudni hogy tenyleg enyi bajt okozhatott a nem megfelelo gyogyszer.mit tegyek hogy az idegeseg csokenyen es ujra normalis eletet eljek.kozelemben nemtudnak segiteni pszihologus nincs es az anyagiak is gatolnak,idom szinte sosincs ugyhogy nemtudom mittegyekkerem irjanak nemszedek idegcsilapitot se meg mast se,es ha nemtalaltak az orvosok semmi rosszat a kise megemelkedett bilirubinon kivul akkor a menstrualcio tenyleg hejrealithat majd mindent es az idegeskedes es allando agodas is megfog szunni.mar a gyerekeimmel sincs kedvem foglalkozni minden aggat.kerem irjanak nemtudok hova fordulni es ezaltal egyre tobbet cigizek amitol szur a szivem.varom mielobi valaszukat,koszonom turelmuket es megertesuket

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás, fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! A fogamzásgátlók valóban okozhatnak májenzim emelkedést, ez néha előfordul. Szorongás, hangulatzavar szintén követheti a szedésüket, valószínűleg ön is ezt érzékeli. Ez az érzés az idő múlásával enyhülni fog, ha nem, akkor beszéljen nőgyógyászával. Addig is megpróbálhat relaxálni, jógázni, meditálni. Két gyermek mellett is találjon időt arra, hogy néha-néha a férjével kettesben el tudjanak menni valahova, kérje meg a nagyszülőket, szomszéd nénit vagy egy másik anyukát, hogy alkalmanként vigyázzon a gyermekeire. Fordítson egy kicsit több időt magára, vegyen egy jó meleg fürdőt, éljen a hobbijának abban a néhány szabad órában, vagy menjen el beszélgetni a barátnőjével.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. augusztus 05., 13:47; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 23:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...
        Tisztelt doktor/nő! Gyermekkorom óta elő jönnek külön panaszok... Java részt ugyan az... Sok mindentől félek... Sétálni nem tudok az úton sokáig, mert rám jön olyan érzés mintha én nem én lennék... Mintha nem ezen a világon lennék......
        Üdvözletem! Azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy én 7 éves korom óta pánikbetegség ellen küzdök, bár már kb. 1 éve nincsenek rohamok, de folyamatosan új problémák jelentkeznek. Jelenleg 3 órája próbálok elaludni, de nem megy. A...
        Üdv! 26 éves férfi vagyok! Voltam a panaszommal házi orvosnál többször is! Maszek kardiológusnál aki észrevette,hogy az egyik szívbillentyűm nem zar csak 95%osan! Viszont ezek a panaszok nem ezert vannak! Mindenki azt mondta semmi bajom! Panaszok...
        Jó napot kívánok. Köszönöm a válaszát. A Frontint 2017.aprilis óta szedem. Sajnos 2*1db 0.25mg indultam, mostmár 4*-5*/1db 0.25mg tablettanal járok. Igen érzem magamon h.hozzászoktam mert nem veszek be torokban folytó érzés jön vagy épp...