• Pánik.fobia

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő !!! Voltam pszihiáternél és kaptam gyógyszert ami cipralex 10 mg 3 szor 0,5 fronton és helexsr retard tabletta .Ezeket szedem de a cipralextől nagyon félek. Tudom hogy nekem kell, magamon tudok a legjobban segíteni de most van hogy tanácstalan vagyok mert ez új és sok a mellék hatása van. Én próbálok minden helyzetben kitartani !!! Már lassan mindentől félek és nehéz így. Nem megy úgy a közlekedés meg semmi ahogy régen.Nagyon köszönöm a segítséget ! Remélem maga is tud benne segíteni mindent megteszek a siker érdekében köszönettel Kállai Gábor .

        Dr. Veress Dóra válasza a Cipralex, hangulatjavító témában

        Kedves Gábor! Én maga mellett állok! Nem írta, hogy mióta szedi a gyógyszereket, így csak általánosságban tudok véleményt mondani. A Ön áltál szedett hangulatjavító egy nagyon jó gyógyszer, számos előnyös tulajdonsága van a többi szerhez képest. Tudnia kell viszont, hogy ez sem mentes a mellékhatásoktól, melyek egy része csak az első hetekben jelentkezik és hamar el is múlik (émelygés, hasi panaszok, fáradékonyság, aluszékonyság stb), némelyek viszont sokáig is tarthatnak (szexuális problémák, alvászavar, stb). Ennek megfelelően lehet, hogy azok a tünetek, ammiket most Ön tapasztal csak átmenetiek, és addig tartanak, amíg hozzászokik a szerhez. Ha néhány hétnél tovább állnak fenn, vagy elviselhetetlenné teszik a mindennapjait, akkor keresse fel kezelőorvosát és keressenek másik megoldást. A hangulatjavítók kb. 3-6 hét alatt érik el a hatásukat, így ne ijedjen meg, ha egy hétnyi szedés után még mindig fennállnak a tünetei!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. május 17., 23:01; Megválaszolva: 2011. május 20., 22:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...