• bisorolol melléhatásai

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a gyógyszernek a mellékhatása, nem tudom jól irom-e úgy mondta, hogy a gyógyszertől az agy leblokkol és ezért álmodok vadságokat. Visszamentem akardiológushoz, kértem, hogy változtassa meg más gyógyszerre, sajnos nem jártam eredménnyel, nem csinált semmit, dühös volt, mert időpont nélkül mentem, a nővérke beengedett, annyit mondott menjek vissza fél év múlva. De én ezt az állapotot már nem birom tovább. Nappal teljesen normálisan gondolkodom, pl. rejtvényeket is megfejtek, mindent elvégzek a ház körül, a kertben is minden rendben. Amikor hazajöttem a neorológus doktornőtől akkor már elolvastam a beteg tájékoztatót, sajnos több olyan káros hatása is van amitől szenvedek, pl orrfolyás, halláskárosodás, izomgörcsök a lábszárakon, hajhullás, rendszertelen szivverés,hideg érzés a lábakon,mellkasi fájdalom, ettől mindtől szenvedek, de ezeket el lehet viselni, de a rémálmokat azt már nem birom tovább inkább nem veszem be a gyógyszert. Kértem időpontot másik kardiológushoz, november 29-ére kaptam.

        Dr. Molnár Dóra válasza a szívritmus gyógyszer témában

        Kedves Kérdező, egyik típusú bétablokkolóról (ilyen az Ön által szedett bisoprolol) egy másik fajtára (pl. metoprolol hatóanyag) a háziorvos is átállíthatja, beszélje meg vele. Nem biztos, hogy a gyógyszertől van a rémálom, de egy próbát megér. Az új gyógyszer beállításakor mérjen gyakrabban vérnyomást és pulzust, segíthet a pontos adagolás megállapításában. Kb. egy héttel a szedés elkezdését követően EKG ellenőrzés is javasolt. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2017. augusztus 25., 04:32; Megválaszolva: 2017. augusztus 27., 10:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...