• Hogyan őrizhetjük meg vagy javíthatjuk formánkat 40 felett?

        A képek szerzői jogi védelem alatt állnak, felhasználásuk törvénysértő.

        Mozgás 40 felett

        Milyen egyszerű, akár otthon is végezhető gyakorlatokkal tehetünk egészségünkért? Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk Anyukám! mozgalom alapítója és három gyermek anyukája tudja a válaszokat, és ebben a videóban meg is osztja az érdeklődőkkel

        Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu

      • Hirdetések
      • Cikkajánló

        Daganatok

        Dr. Soltész Annamária

        A férfi nemi szervek bármilyen elváltozásával forduljon orvosához!

        Ólomnehezek a lábai?

        WEBBeteg

        A visszértágulat enyhe formájára és megelőzésére szolgáló egyszerű gyakorlatok.

        A 10 leggyakoribb sérülés a futballban

        A futball kontakt sportág, melyben nagy a sérülések veszélye. Különösen a lábak érintettek. Az izmok, szalagok és csontok sérülései hozzátartoznak a focisták mindennapjaihoz.

        Alvászavarok gyötrik? - Tippek a nyugodt alváshoz

        Elalvás előtt a legtöbben jó éjszakát kívánnak egymásnak, ám e jó kívánság megvalósulása sokak számára csak álom. Felmérések szerint a magyar lakosság 15-30 százaléka szenved valamilyen alvászavartól, és minden második ember találkozott már élete során ezzel a problémával. Az érintettek felénél az alvászavar kezelést igényel.

        6 indok a gyaloglás mellett

        A tavasz a legideálisabb idő arra, hogy kimozduljunk a zord tél és a teljes tétlenség után a szabadba. Egy frissítő és egészséges gyaloglás erre a legalkalmasabb megoldás, amennyiben a cél egy természetes és kímélő mozgásforma. Cikkünkben a rendszeres gyaloglás előnyös hatásairól olvashat.

        Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

        A futás nemcsak az állóképességet javítja és segít az ideális testsúly elérésében, de fiatalon is tart. Kerüljük el a leggyakoribb hibákat a felhőtlen örömért!

        Artrózis - Akár naponta 7 perc testmozgás is elegendő lehet

        Az ízületi porckopással (artrózis) élő emberek ízületi fájdalmaktól szenvednek. Nem meglepő tehát, hogy a sportolásra csak nagyon nehezen tudják rávenni magukat. Pedig testmozgásra szükségük van, ugyanis ez elengedhetetlen panaszaik súlyosbodásának megelőzéséhez. Jó hír, hogy akár egy kevéske, de rendszeres testmozgás is elegendő lehet.

        Csontritkulásos betegek gyógytornája

        A csontritkulás kezelésének egyik alappillére a testmozgás. A megfelelő típusú torna ugyanis elősegíti a csontok, a vázizmok erősödését. A mozgás során javul a szervezet vérellátása is, így a csontok optimális felépítéséhez szükséges ásványi anyagok is könnyebben beépülnek. A következő gyakorlatokat azoknak ajánljuk, akiknek csontritkulás betegségük már előrehaladott állapotban van.

        Házi praktikák visszérproblémák ellen

        A visszeres panaszok megjelenését, későbbi szövődmények kialakulását nemcsak az orvos által előírt gyógyszerekkel, kompressziós fásli viselésével, különböző sebészi beavatkozásokkal, hanem megfelelő életvitellel is késleltetni lehet.

        A tavaszi fáradtság okai és megelőzése

        A tavasz közeledtével éreznünk kellene, amint az ébredő természet feltölt energiával, mégis ezekben a kora tavaszi napokban sokan bágyadtak, aluszékonyak, az emberek fejfájásról, szédülésről, ingerlékenységről panaszkodnak.