• Hogyan őrizhetjük meg vagy javíthatjuk formánkat 40 felett?

        A képek szerzői jogi védelem alatt állnak, felhasználásuk törvénysértő.


        Mozgás 40 felett

        Milyen egyszerű, akár otthon is végezhető gyakorlatokkal tehetünk egészségünkért? Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk Anyukám! mozgalom alapítója és három gyermek anyukája tudja a válaszokat, és ebben a videóban meg is osztja az érdeklődőkkel

        Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu

      • Hirdetések
      • Cikkajánló

        Csecsemőkori kólika

        WEBBeteg

        Honnan tudhatom, hogy a kisbabám kólikás? Mit tehetek a tünetek jelentkezésekor? (x)

        A hajhullás leküzdhető

        WEBBeteg

        Hatékony segítség hajhullás ellen férfiak és nők számára egyaránt. (x)

        Érelmeszesedés és mozgás

        Az első számú halálok az ipari országokban az arteriosclerosis (atherosclerosis), azaz az érelmeszesedés.

        Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

        A futás nemcsak az állóképességet javítja és segít az ideális testsúly elérésében, de fiatalon is tart. Kerüljük el a leggyakoribb hibákat a felhőtlen örömért!

        Hasizom-erősítés óriáslabdával

        A hasfeszítéses gyakorlatok (stabilizációs tréning) következő nehézségi fokozata óriáslabdával történik. Az ideális labdaméret a gyakorlásokhoz az a labdaméret, amire ha ráül, akkor a csípő és térdízületei pontosan derékszöget zárnak be.

        Házi praktikák visszérproblémák ellen

        A visszeres panaszok megjelenését, későbbi szövődmények kialakulását nemcsak az orvos által előírt gyógyszerekkel, kompressziós fásli viselésével, különböző sebészi beavatkozásokkal, hanem megfelelő életvitellel is késleltetni lehet.

        A tavaszi fáradtság okai és megelőzése

        A tavasz közeledtével éreznünk kellene, amint az ébredő természet feltölt energiával, mégis ezekben a kora tavaszi napokban sokan bágyadtak, aluszékonyak, az emberek fejfájásról, szédülésről, ingerlékenységről panaszkodnak.

        Gyaloglás, kocogás, biciklizés télen: Mire figyeljen?

        Miért zárkózna el télen a szabadidős sportoktól? A mozgás télen is jót tesz, hozzájárul az erek egészséges működéséhez, fokozza az izmok vérellátását, persze ilyenkor sokkal körültekintőbbnek kell lennie, mint nyáron!

        Óriási különbségek - Energiafelhasználás sporttal és anélkül

        Nem csupán az életkor, az egészségi állapot, testsúly, hanem a sportág jellege, a mozgás időintervalluma és az edzésintenzitás is jelentősen befolyásolja energiaszükségletünket, azaz hogy mennyi energiát használunk el egy-egy mozgásforma, legyen az futás, edzőtermi mozgás vagy valamilyen téli sport közben.

        A sport és a szemünk - Mire érdemes vigyázni?

        Sportoláskor az egyik legfontosabb érzékszervünk a szemünk. A minőségi látás nélkülözhetetlen legyen szó bármilyen sportágról is. Vizsgálatok igazolják, hogy a sportbalesetek 60 százaléka a rossz látásra vezethető vissza, de egyes sportágaknál, pl. a síelésnél ez akár 80%-ra is tehető.