• Hogyan őrizhetjük meg vagy javíthatjuk formánkat 40 felett?

        A képek szerzői jogi védelem alatt állnak, felhasználásuk törvénysértő.


        Mozgás 40 felett

        Milyen egyszerű, akár otthon is végezhető gyakorlatokkal tehetünk egészségünkért? Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk Anyukám! mozgalom alapítója és három gyermek anyukája tudja a válaszokat, és ebben a videóban meg is osztja az érdeklődőkkel

        Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu

      • Hirdetések
      • Cikkajánló

        Tanácsok anyukáknak

        Dr. Dinya Zoltán

        A csecsemőkori kólika kellemetlen, de nem veszélyes, és el fog múlni!

        Megtermékenyítés

        T. Zs., fordító

        Hogyan zajlik a mesterséges megtermékenyítés? Ismerje meg a folyamatot!

        Mit sportolhatnak a sztómával élők?

        Mindenkinek súlyos testi és lelki megterhelést jelent szembesülni a betegséggel, majd a sztómaviselés tényével. Ám az új életszakasz megkezdése a sztómával egyben azt is jelenti, hogy a páciens már megnyert egy nagy csatát. A változás az élet számos területét érinti, mégis van lehetőség az életminőség megőrzésére. Ennek fontos eleme lehet a sport, mely sok sztómaviselő testi és lelki egészségének fontos részét képezi.

        Életmódtanácsok refluxos betegeknek

        Sok időre és türelemre van szükség, hogy a mindennapokban kiegyensúlyozottak tudjunk maradni, leküzdhessük a stresszt és megelőzzük annak minden negatív következményét, ám mindez nem lehetetlen feladat.

        Sport: Így érdemes elkezdeni!

        A jó idő sokunkban kelti fel a sportolás iránti vágyat - olyanokban is, akik eddig nem mozogtak rendszeresen vagy már régen abbahagyták azt. A sportolás elkezdése, illetve az újrakezdés a legnehezebb, és ne gondoljuk, hogy a fogadalom megtartása, miszerint holnaptól rendszeresen sportolunk, egyszerű lesz.

        Testmozgás és psziché - Összefüggések egy pszichiáter szemüvegén keresztül

        Testi és lelki egészségre törekedve kikerülhetetlen kérdés a mozgás és az aktív életmód szerepe. Helyes vagy sem, de a világ halad, és az internet egyre nagyobb szerepet kap életünkben, ahonnan záporoznak ránk a testképre vonatkozó elvárások és trendek. Egyre fontosabb ezért mindannyiunknak tudatosan figyelni arra, hogy életünkben megfelelő helye maradjon a testmozgásnak és sportnak.

        Sport és hőség - Mit igyunk?

        Amikor hőségben sportolunk, kulcsfontosságú a folyadékpótlás. Milyen folyadékot célszerű ilyenkor fogyasztani? Mikor és mennyit igyunk? Érdemes speciális sportitalokat inni?

        Sclerosis multiplex - Amit Ön is megtehet

        Néhány életviteli szabály betartásával és egyszerű gyakorlattal Ön is igen sokat tehet a sclerosis multiplex tüneteinek enyhítése, a betegség kézben tartása érdekében.

        Problémás testtájak edzése nőknél

        A problémás testrészeket valóban lehet edzeni? Sok nő testének csak bizonyos izomcsoportjait edzi, hogy az olyan problémás területeket, mint a has, a lábak vagy a fenék feszesítse. Ez azonban nem hozza meg a kívánt eredményt. Sokkal hatékonyabb az energiafelhasználás fokozása, ami ez egész izomtömegre és testzsírszázalékra, ezeken keresztül pedig az alakra is hatással van.

        Mire figyeljen a cukorbeteg sportolás közben? Mik a veszélyei?

        A sportra biztatjuk a cukorbetegeket, hiszen a testmozgás jó hatású a cukoranyagcsere egyensúlyának beállításában és fenntartásában, a normál testsúly elérésében és megtartásában, és nem utolsósorban a lelki egyensúly kialakításában is szerepet játszik.