• Hogyan őrizhetjük meg vagy javíthatjuk formánkat 40 felett?

        A képek szerzői jogi védelem alatt állnak, felhasználásuk törvénysértő.


        Mozgás 40 felett

        Milyen egyszerű, akár otthon is végezhető gyakorlatokkal tehetünk egészségünkért? Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk Anyukám! mozgalom alapítója és három gyermek anyukája tudja a válaszokat, és ebben a videóban meg is osztja az érdeklődőkkel

        Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu

      • Hirdetések
      • Cikkajánló

        Egészségünk biztosítása

        Generali Biztosító

        Az egészségbiztosítást érdemes már akkor megkötni, amikor egészségesek vagyunk. (x)

        A helyes fogápolás

        Anaftin Baby

        Gondoskodjon idejében a helyes fogápolási szokások kialakításáról! (x)

        Milyen sport ideális a munkámhoz?

        Ma már nem kérdés a sport fontossága, mindenki rögtön tud legalább két-három indokot, amiért jelentős a rendszeres mozgás az életünkben. Legyenek ezek a pozitív tények akár élettani hatások, akár a sportos testalkat.

        Sarkantyú - Hogyan kezelhető?

        A sarkantyú az izmok eredésénél kialakuló csontkinövés. A sarok sarkantyú két helyen alakulhat ki, a lábszárizom ínjának eredésénél, és a sarok talpi részén, ahol az aponeurosis plantaris (talpi bőnye) ered.

        A rendszeres edzés jelentősége huszonéves korban

        A huszonévesek leginkább a kinézetük miatt kezdik el az edzést, és az esztétikát tartják szem előtt, bele sem gondolva abba, hogy a fiatalkori edzéssel megalapozhatják izomzatukat, hiszen nem mindegy, hogy még 50 éves korukban is képesek lesznek-e sétálni egyet fájdalmak nélkül, és erőlködés nélkül haza tudják-e vinni a szatyrokat a bevásárlásból.

        Életmódváltás: Minden csak elhatározás kérdése!

        Az egészséges élet kulcsa a kiegyensúlyozott táplálkozás és a rendszeres testmozgás, de a gyakorlatban sokszor mégsem olyan egyszerű ezeket megvalósítani. Melyek a buktatói, hogyan vészeljük át a kezdeti nehézségeket, és milyen változásokat tapasztalhatunk, ha belevágunk? Egy életmódváltó olvasónk most választ ad ezekre a kérdésekre.

        Mi a baj a fogyókúrával?

        A fogyókúrák többsége hamis illúziókat kelt, a diéta befejezése után aztán jön a meglepetés: a fogyókúrára vállalkozók rövid idő alatt eredeti súlyuknál is több kilóval bírnak.

        Életmódváltás: valóban olyan nehéz? Kiderítjük!

        Rengeteget hallunk arról, hogy mit kell tennünk egészségünk megőrzése érdekében, de a gyakorlatban sokszor mégsem olyan egyszerű áttérni a kiegyensúlyozott étrendre és beiktatni az életünkbe a rendszeres testmozgást. A sikeres életmódváltás mégsem lehetetlen, ezt egy olvasónk segítségével be is bizonyítjuk.

        Mit sportoljon a gyerek?

        A rendszeres testmozgás az egészséges életmód elengedhetetlen része. A testi és lelki egészségünkre gyakorolt kedvező hatása mellett nevelési szerepe sem elhanyagolható, továbbá programot teremthet az egész család számára.

        Hogyan előzzük meg a gerincbetegségek kialakulását?

        Gyakran hallhatjuk, hogy a mozgásszervi betegségek megelőzésében és kezelésében kiemelten fontos szerepe van az egészséges életmód kialakításának, azaz a megfelelő testmozgásnak és a helyes táplálkozásnak. Egy átlagember számára ugyanakkor ez az információ önmagában vajmi kevés. Az alábbiakban praktikus tanácsokat olvashat egy csokorba szedve.