• WEBBeteg médiatár (Egészségedre)

        Egészséges vacsora kevés pénzből? Mutatjuk hogyan!

        Egészséges vacsora kevés pénzből? Mutatjuk hogyan!

        „Egészségesen étkezni túl drága” - hallhatjuk a kifogást lépten-nyomon. Szakértőnk segítségével bebizonyítjuk Önnek, hogy 2-3 ezer forintból is jól lakhat egy egész család úgy, hogy egészséges és tápláló fogás kerül az asztalra. Moharos Melinda, dietetikus három vacsoralehetőséget mutat nekünk egy négytagú család számára. Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu
        Miből mennyit együnk naponta egészségünk érdekében?

        Miből mennyit együnk naponta egészségünk érdekében?

        A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) elkészítette a legújabb magyar táplálkozási ajánlást, amely az OKOSTÁNYÉR® elnevezést viseli. Az egészséges felnőtt lakosságnak szánt útmutató a legfrissebb tudományos eredményeket figyelembe véve határozza meg, hogy naponta milyen élelmiszertípusoknak, milyen arányban kéne a tányérunkra kerülnie.  

        Mit jelent az energiaegyensúly?

        Mit jelent az energiaegyensúly?

        Az egészséges testsúlyt a jojó-effektus elkerülésével csak olyan módon lehet megőrizni, ha odafigyelünka bevitt és az elégetett kalóriák egyensúlyára.

        Életveszélyes is lehet a dehidratáltság

        Életveszélyes is lehet a dehidratáltság

        Nehezen koncentrál? Fáj a feje? Fáradtnak és levertnek érzi magát? Nem kell rögtön gyógyszerért kapni, lehet, hogy csupán nem ivott elég folyadékot. Szakértőnk, Szűcs Zsuzsanna, okleveles táplálkozástudományi szakember a dehidratáltság veszélyeiről és annak megelőzéséről ad hasznos tanácsokat.  Ha már ennyit beszélünk róla, ültessük is át a gyakorlatba: mielőtt megnézné a videót, kortyoljon el egy nagy pohár vizet!  Olvasson további egészségtudatos tippeket! egeszsegedre.webbeteg.hu

        Mennyi cukrot fogyasztunk? Mennyi lenne a megengedett?

        Mennyi cukrot fogyasztunk? Mennyi lenne a megengedett?

        A cukornak nélkülözhetetlen szerepe van a szervezetünkben, ugyanis a szénhidrátok fontos, alapvető tápanyagok. A glükóz, a glikogén, illetve származékaik központi jelentőséggel bírnak az energiatermelés szempontjából.

        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!
      • Hirdetések