• Vérvétel eredmény

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Előzmény:a lapockámnál fáj ,a fejem és néha beleszúr a hasamnál.,vérvételre küldtek.(külföldön vagyok).Ezek térnek el:WBC:12,8(4,4-11,3),neutrophils:9,96(1,4-6,6),Cholesterol:5,9(3,5-5),Triglyceride:1,83(0,3-1,7).Mit jelent a különbség?Az orvos szerint nagyon kicsi az eltérés,nincs komoly bajom,nyaki illetve gerinc ct-re küld a lapocka fájdalom miatt,Szerinte a lapockámnál be van gyulladva az izom,fájdalomcsilapitot irt ki a Keral-t.

        Dr. Hamar Péter válasza a laborérték témában

        Kedves Hölgyem, Az életkora miatt a lapocka körüli fájdalom legvalószínűbb oka valóban izom-fájdalom. Ha módja van pihentetni, ennek a fájdalomnak enyhülnie kell. A labor adatok közül az - emelkedett fehérvérsejt (WBC) szám és az - emelkedett neutrofil granulocita (egy fajta fehérvérsejt) szám enyhe gyulladásra utalnak. A koleszterin és a triglicerid szintek szintén enyhe fokú emelkedése nem kórjelző, de csökkentése javasolt. A vér zsírszintjei (koleszterin, triglicerid) csökkenthetőek - több mozgással - a finomított szénhidrátok (kristálycukor, finom-liszt alapú élelmiszerek: fehér kenyér, sütemények, tésztafélék, stb) fogyasztásának csökkentésével - amennyiben van ilyen, alkohol fogyasztás csökkentésével

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Hamar Péter
        Klinikai laboratóriumi szakorvos

        Dr. Hamar Péter

        Kérdés: 2011. szeptember 29., 08:13; Megválaszolva: 2011. október 03., 11:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban kezdtem el szedni a Mistral fogamzásgátló tablettát. Az első két hónapban áttöréses vérzésem volt, ebben az első két hónapban egy-egy hét szünettel négy különböző antibiotikumot szedtem, hosszan...
        Tisztelt Dr. Úr! Nőgyógyászati ultrahang vizsgálatom során a következő eredmenyt kaptam: "Az uterus hátsó falából egy kifelé növekvő, myomára emlékeztető 43x32mm-es terület látható.Az uterus 66x34x35mm-es." Tüneteim nincsennek,...
        Kedves Doktor Úr! Menzesz késleltetése céljából írattam fel magamnak fogamzásgátlót, mert pont a nyaralásunk első napjára esne (4-ére). Nem szeretnék görcsölve, női gondokkal vízbe menni. A nőgyógyász írt fel nekem Gracial tablettát,...
        Tisztelt Doktor Úr! Nagyjából 17 éves korom óta időszakosan visszatérő, sokszor több napon keresztül tartó hányinger gyötör. Vannak időszakok amikor ez mindennapos, inkább az esti órákban, de előfordul, hogy hetekig nem is jön elő....
        Tisztelt Doktor Úr! 2005-ben bal oldali időszakos, alhasi fájdalommal, hasmenéssel fordultam orvoshoz, aki hosszas, mindenre kiterjedő vizsgálat után IBS-t diagnosztizáltak nálam. Ezt követően a panaszok lassan, de megszűntek. Majd 7-8 évig...
        Tisztelt Doktor úr! Kb. egy hete elkezdett késszúrásszerűen fájni a gyomrom jobb oldala a köldököm magasságában. Ezt követően a derekam is fájni kezdett, majd a gyomortájéki fájdalom lejjebb húzodott - szintén a jobb oldalon - a...
        Tisztelt Dr Tekse István úr, Baba tervezés előtt állunk a párommal, január óta sikertelen a próbálkozás. Július 19.-re kapott párom időpontot termékenységi vizsgálatra. Azonban közbe jött egy lyme kór gyanu, amire július 15-től elkezdte...
        Üdvözlöm Doktor Úr! Olyan panasszal fordulnék önhöz,hogy kb.2 hete a gyomrom tájéka puffad,mint egy lufi. Ha eszek vagy iszik pár pohár vizet,még jobban bedagad.Fájni igazából nem fáj,de feszít,és telítettség érzetem van. Próbálok...
        Tisztelt Doktor Úr! Férjemmel babát tervezünk, és hormoneredményeim miatt progeszteronpótlást kapok (Progesterone exeltis). Femibiont szedek 4 hónapja, kb. azóta próbálkozunk a babával. Az a kérdésem, hogy a Femibion 0 szedhető -e a...
        Tisztelt Doktor Úr! Tanácsért fordulok Önhöz, ugyanis már majdnem három hónapja múlni nem akaró, rendszeres rosszullét kínoz. A rosszullétek során mindig jelentkezik hányinger, gyengeség, teltségérzet, erős fáradtság, illetve néha...