• Trombózis

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy kocsiban ültem. Ha behajlítom a lábam, akkor kevésbé fáj, de ha kinyújtom akkor nagyon. De nem lila és nem is forró. Vizes ruhát tettem most rá, de nem tudom mennyire volt jó ötlet, mert félek h elfedi a tüneteket és már csak az embólia jön létre. Nem dohányzom, nem szedek gyógyszert, nem sportolok, de mindennap sétálok. A családban nem volt. Kérem mielőbbi válaszát, nagyon félek.

        Dr. Szanyi Andrea válasza a alsó végtag fájdalom témában

        Kedves Kérdező! Látatlanban, orvosi vizsgálat nélkül nehéz véleményt mondanom. A vénás trombózisra fájdalom, feszülő érzés, melegség, körkörös duzzanat jellemző. A leírt panasz hátterében állhat még visszérgyulladás vagy izomhúzódás is. Amennyiben nem múlik, javaslom panaszával keresse fel háziorvosát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2017. július 29., 06:49; Megválaszolva: 2017. augusztus 03., 06:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...
        Tisztelt Doktornő! 37 éves, 73 kg és 160 cm magas nő vagyok. Kondícióm nem túl jó, ülőmunkát végzek. Egyáltalán nem sportolok, néha sétálni szoktam. Pár nappal ezelőtt intenzívebb testmozgást végeztem (ellpszis tréner), bár csak...
        Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni,hogy van - e bármilyen összefüggés vagy okozhat -e problémát Nootropil szedése visszeres "betegnek"? Mivel lehet erősíteni a visszérfalat? Köszönöm a válaszát/Üdv,