• MÁR TÖBB HETE MINDENNAP FÁJ A SZÍVEM!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő! 16 éves vagyok és már félek a szívbetegségtől, segítsen kérem! Már elég régóta mindennap fáj a szívem többször is és percekig eltart. Emellett azt is észre vettem hogy hiába helyben ülök a szívem olyan erősen ver hogy még a póló is kicsit megugrik a mellkasomon. Emiatt nagyon félek hogy valamilyen szívbetegségem van, remélem meg tud nyugtatni! Ez év elején diagnosztizáltak nálam epilepsziát amire gyógyszert is szedek. Az epilepszia megjelenése óta a karom is szokott néha görcsölni , igazából azt sem tudom hogy mi is okozhatja. A gyógyszer amit szedek NEUROTOP. Túlsúlyos vagyok és nagyon ritkán baráti társaságban dohányzom, valamint agyvérzéssel születtem. A segítő válaszát előre is köszönöm. Üdv Nyíregyházáról!

        Dr. Molnár Dóra válasza a fájdalom témában

        Kedves Kérdező! Bizonyára nagy stresszt jelent Ön számára az újonnan diagnosztizált epilepszia. Emiatt szorong. A panaszai miatt javasolt egy kardiológiai vizsgálat valóban (fizikális vizsgálat, EKG, szív ultrahang, 24 órás EKG monitorozás), ezzel tisztázható, hogy van-e teendő. Javaslom, hogy pszichológus segítségét is vegye igénybe, erre az iskolában is van mód. (Ingyenes) A pszichológus segíthet megtanulni együtt élni az egészségügyi problémáival. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2017. augusztus 19., 21:18; Megválaszolva: 2017. augusztus 23., 11:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...