• Orvos válaszol összes kérdés: Hematológiai megbetegedések

        Súgó
        Összes kérdés
        a(z) Hematológiai megbetegedések témában
        Gyakori kérdések
        a(z) Hematológiai megbetegedések témában
      • Mélyvénás trombózis

        Kérdés: 2010-09-03 11:33
        T isztelt Doktor UR! Az edesapam laboreredmenyei a kovetkezok: Quick: 10.70 (65.000- 130.000) INR : 7.64 (0.850- 1.350).SINTROM 4 mg nevu gyogyszert szed napi 1/2 most, korabban 1-et.Azt mondta az orvosa hogy legalabb hat honapig persze ellenorzes mellett kell...

        Gyermekvállalás thrombocystosissal

        Kérdés: 2010-08-29 11:33
        Tisztelt Doktor úr! 37 éves vagyok,két gyermek édesanyja. (17 és 18 évesek) Férjemmel egy harmadik baba vállalásán gondolkodunk.Nemrég nálam thrombocystosist fedeztek fel,amire Aspirin protect-et szedek.Szeretnénk megtudni,hogy ez lehet-e akadálya egy baba...

        Thrombosis jugularis interna

        Kérdés: 2010-08-25 11:52
        Három hete állapították meg nálam ezt a betegséget, Nyakam jobboldalán jelentkezett gyulladás, duzzanat, amit duplex vizsgálattal azonosítottak. A véna legszélesebb átmérője a problémás helyen 1,4*1,1 centiméter. Most.syncumar tabletta szedésével hígítják...

        Haemakromatosis és terhesség

        Kérdés: 2010-08-25 11:04
        Kedves Váróczy Doktor Úr! Néhány hónappal ezelőtt segítségemre volt már, ezért örömmel várom válaszát alábbi kérdéseimre: Előzmény: 4 hónapig vérlebocsátással kezelték fent említett betegségemet (kétheti 400-500 ml csapolással), miközben már 3...

        Labor eredmény

        Kérdés: 2010-08-23 14:05
        elkészült a laborvizsgálatom és a vérsejtsülyedésemhez az van irva hogy alvadékony ! Ez negy baj ? Az absz.lymphocyta szám 3.53 a többi eredményem mind jó !

        Myeloma multiplex

        Kérdés: 2010-08-22 10:27
        Tisztelt Dr Váróczy Doktor Úr, Azért irok, mert szeretnék a 75 éves nagymamámon segiteni és nem tudom kihez forduljak. A nagymamám 3 évvel ezelött a Nagykanizsai kórházban volt pár napig mivel egy foghuzás után elállithatatlanul vérzett és olyan sok vért...

        Syncumar

        Kérdés: 2010-08-20 17:18
        Tisztelt Dr.Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz,hogy édesanyám tüdőembólia miatt már 5 éve szedi a syncumar mite gyógyszert.Arra vagyok kíváncsi hogy ezt a gyógyszert hány évig lehet szednie,mikor kellene és mire váltania?Csontritkulásra biztonságosan...

        Diagnózis:D6490

        Kérdés: 2010-08-19 15:55
        kórtörténetem hathónaposan anaemia-t diagnosztizáltak igy éltem idáig tudtamróla kezeltek is vele vért is adtak..másfél hónapja elkezdet fájni a lábom orvoshoz mentem mert nem tudtam éjszaka aludni tőle jött a gyogyszerszedés nem használt elküldött egy...

        Rossz INR

        Kérdés: 2010-08-19 11:31
        Tisztelt doktornő/úr! néhány adat: mélyvénás trombózis 18éves koromban, leiden homozigóta, rendszeresen szedem a syncumar mite-t.eddig 3mg elég volt, az INR jól beállt. az elmúlt 2hónapban 1,6 és 1,8között mozog. gyógyszert sosem felejtem el bevenni, a...

        Fogínyvérzés

        Kérdés: 2010-08-18 23:23
        Lisztérzékeny vagyok,vérhigitásra Marfarint szedek.INR 2,5 A foginyem gyulladt és vérzik. Van-e összefüggés valamelyik betegségemmel?

        Diagnózis:D6490

        Kérdés: 2010-08-18 16:49
        A kérdésem a következő lehet-e valamit tudni a betegség korlefolyásáról ?mert ez idáig hiába kerestem sehol se találtam semmit.sok helyen olvasni hogy mi a betegségneve de mit kelvele kezdeni mik a tünetei mik a túl élése esélyek vagy hogy mit kezdjen a beteg...

        ITP

        Kérdés: 2010-08-18 16:42
        Tisztelt Dr Úr/Drnő! Az ITP nevű betegségről szeretnék kérdezni.Barátnőm ezzel küszködik, /gyógyszer-mellékhatás/, de sajnos a kezelés teljesen hatástalan((szó szerint értendő)).A Szt.László kórházban kezelik. Szeretném tudni,van-e valami segítség,mert...

        Mélyvénás trombózis

        Kérdés: 2010-08-17 13:19
        Tisztelt Dr. Nő/Úr! 2009.május elején megműtöttek egy, jobb térd első keresztszalag szakadással.A műtét után LMWH terápiát kaptam (clexane) ,de 10 nappal később a lábam bedagadt és fájni kezdett.Megállapították hogy mélyvénás trombózis alakult ki a...

        Syncumar

        Kérdés: 2010-08-14 10:35
        Tisztelt Doktor Nő\Úr!Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy a 73 éves nagyanyámnak Sincumar gyógyszert kell szednie.Azt már nagyából meg tudtuk hogy mégis mik azok az ételek,és gyümölcsök amiket nem nagyon,vagy csak kis mértékben szabad fogyasztania.De egy olyan...

        ITP

        Kérdés: 2010-08-13 18:50
        Férjemnek 4 éve alacsony a trombocita száma, most jelenleg 40ezer.Medrolt szed , amire nem jól reagál a szervezete, sőt cukor beteg is lett tőle. Most a nyáron az egész teste tele van nagy piros foltokkal. A hematologusa nem nagyon foglalkozik vele, sőt 3 havonta...

        Vérvételi eredmény

        Kérdés: 2010-08-13 13:43
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kedden voltam vérvételen és a következő lett az eredménye. MIelőtt leírnám Önnek a felkiáltó jeleseket, el kell mondanom, hogy 3 hónappal ezelőtt vasinjekciós kezelést kaptam és a doktornő mellészúrta, szóval most a vénám körül egy...

        Hematologia-Leiden vs.Clostilbegyt

        Kérdés: 2010-08-13 00:21
        Üdvözlöm! Habituális vetélő vagyok sajnos, kezelt hypothyreosisom van, illetve leiden heterozygota vagyok. A kérdesem az lenne, hogy a nőgyógyászom clostilbegyt tablettát írt fel nekem, és nem tudom szükséges-e e mellé heparin injekció a leiden miatt....

        Heterozigóta

        Kérdés: 2010-08-06 11:51
        Kedves Doktor Úr/Nő! 25éves vagyok,és tavaly nyáron volt egy mélyvénás trombózisom.Pár hete megcsináltattam a genetikai vizsgálatot,és ez lett az eredmény: Normál,vad típus Leiden mutáció:heterozigóta alvadási faktor:143,3% Az lenne a kérdésem,hogy...

        Miért?2

        Kérdés: 2010-08-01 20:23
        Kérdés 2010 áprilisában kerültem be a szombathelyi kórház haematológiai osztályára 2-es Thrombocyta szinttel, aminek ugye 150és 400között kéne lennie. Mint kiderült 2 gyógyszer kölcsönhatása miatt történt az egész. Azóta szedem a Medrol nevű gyógyszert....

        Tüdőembólia kezelésének tartama

        Kérdés: 2010-08-01 20:07
        Kedves Doktor! 2008 augusztusában volt egy tüdőembóliám. Akkor az orvosok azt mondták, hogy valószínű a fogamzásgátló okozta, mert semmi más vizsgálat nem mutatott embóliát okozó eredményt. Kezelést kaptam, majd Marfarin szedése mellett elengedtek. Aztán...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!
      • Orvos válaszol

        Orvos válaszol

        Dr. Tomonkó Magdolna

        Háziorvos, transzfúziológus

        Kérdések és válaszok
      • Hirdetés

      • Kiemelt témák

      • Facebook

      • Hirdetés

      • Legfrissebb cikkek

      • Találjon orvost az Ön közelében!
        Gyógyszertárak az Ön közelében
        Gyógyszerkereső

        Keressen a gyógyszer neve, hatóanyaga, esetleg betegség alapján!

      • Korábbi szavazások