Gyakori kérdések: Visszérbetegség

Visszérbetegség
Összes kérdés a(z) Visszérbetegség témában Gyakori kérdések a(z) Visszérbetegség témában

Megúszható a visszérműtét?

2009-07-19 15:48:12

Visszérbetegségem van, de nem szeretném műttetni. Van valami más gyógymód?  Esetleg kezelhető kenőccsel, ami a visszahúzódását segítené?

Mit tegyek a seprűvénákkal?

2009-07-19 15:32:08

Huszonévesen rengeteg hajszálér van a lábamon, és azt hiszem visszerem is van már. Ezzel ilyen életkorban mit kellene kezdenem? Az apró hajszálerekre alkalmazható a lézeres kezelés?

Visszér és túlsúly - Mi a megoldás?

2009-07-19 15:23:01

Túlsúlyos fiatalember vagyok, gyakran terhelem a lábaimat és így sokszor fájnak. Csökkenteni szeretném súlyomat, tudna ajánlani valamilyen gyógyhatású szert vagy gyógyszert, ami segíti a fogyást? Édesapámtól örököltem nagyon csúnya visszereket a...

Miért fáj a lábszáram?

2009-07-19 15:12:59

Amikor pihenek, a lábszáramban lüktető, szúró fájdalmat érzek, ahol az ér kékebb. Mit lehet ezzel tenni, hogy megszűnjenek a panaszaim? A háziorvosom azt mondta, hogy 41 éves korban teljesen természetes, hogy fáj az ember lába, próbáljak meg nem figyelni...

Gyermekkori visszér?

2008-10-04 18:27:00

8 éves kislányom vádliján kék erek jelentek meg, először azt hittük, csak a nagy nyári meleg miatt, de sajnos most ősszel egy-egy fárasztóbb nap után előjönnek a fájó, néhol kék foltokba átmenő visszerek. Mit tegyek, gyermekorvosunk azt javasolta kenjem...

Visszér: műtét vagy gyógyszer?

2008-10-02 21:30:19

Nagyon sokszor reklámozzák a visszérre szedhető gyógyszereket ill. kenőcsöket, de azt soha nem ajánlják, hogy műtesse meg. Műtét esetén elvileg akkor nem kell a gyógyszer? Nem fáj, csak esztétikailag zavar, ill. a következményektől tartok (trombózis).

Visszér a kézfejen - Mit tehetek ellene?

2008-05-18 17:57:28

Nem tudom olvasta-e a négy testőr című könyvet, abban Aramis panaszkodott, hogy rettenetesen zavarja a kézfején levő kacskaringós ér, ami ráadásul még ki is türemkedik. Ez az én problémám is. Ügyfélszolgálaton dolgozom és számítógépen, és borzasztóan...