• Visszér

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktornő! 16 éves vagyok és tavaly május végén a bal lábamon a combom belső részétől a lábszáram külső részéig terjedő visszerem van.Nem dudorodik ki ezért arra lennék kiváncsi hogy pontosan milyen betegség is ez én azt hiszem hogy ez csak ilyen felületes vagy nem is tudom hogy mondják ezt.És hogy az mennyire segítene rajta ha szednék detralex kapszulát is mert eddig csak liotonnal kentem,hogy akkor talán nem látszódna annyira mert igazából nem fáj meg semmi ilyesmi csak hát nagyon zavar.Súlyproblámáim sincsenek és nem is voltak soha illetve az igaz hogy nem szoktam sportolni de naponta kb 2 liter vizet biztos megiszok.Szóval azt szeretném megtudni hogy ez még esetleg elmúlhat vagy csak műtéttel lehet helyrehozni.Előre is köszönöm.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a visszér témában

        Kedves Kérdező! Az alábbi cikkeket ajánlom figyelmébe, a kérdéseire a választ megtalálja benne: https://www.webbeteg.hu/cikkek/visszerbetegseg/391/a_visszerbetegseg_kialakulasa_ https://www.webbeteg.hu/cikkek/visszerbetegseg/395/hogyan-kezelheto-a-visszeresseg?%3f

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. július 03., 15:21; Megválaszolva: 2010. július 06., 13:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés