• Miért érzem?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        szeretném megtudni,hogy nagyobb terhelés nélkül sétánál is olyan szinten elkezd fájni mindkét lábszáramban a csont,hogy sokszor úgy érzem le kell ülnom mert nem tudok tovább menni. mitől lehet ez az érzés,van-e valami komolyabb mogotte? koszonom válaszukat előre is

        WEBBeteg szakértő válasza a lábfájás témában

        Tisztelt Kérdező!

        A kétoldali lábfájdalom oka lehet egyrészt a keringés zavara. Ez lehet a vénás keringésé, de az artériásé is. Emellett ortopédiai ok is szóba jön (lúdtalp). Ezek eldöntése fizikális vizsgálat nélkül nem lehetséges. A diagnózis alkotásnak része a társbetegségek ismerete is. Keresse fel háziorvosát, hiszen a vizsgálat nem nélkülözhető.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-05-26 22:52:58; Megválaszolva: 2010. május 26., 22:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon,ultrahang,vettünk részt,trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel,minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...