• Bevörösödő stria csíkok! :(

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktor úr/ nő!

        Előzőleg kérdeztem a fehér foltokkal kapcsolatban, de most egy másik témában is szeretnék kérdést feltenni. Tegnap este észrevettem, hogy internetezés közben( tehát semmilyen megerőltető dolgot nem csináltam) a combomnál lévő terhességi csíkok egyszercsak élénk vörös színűre változtak! Csak a csíkok lettek pirosak, a körülötte lévő bőr nem, olyan mintha viszér lenne. Nagyon megijedtem, még sosem tapasztaltam ilyet, az eddigi striák nem zavartak, mert nem annyira feltűnőek, de ez nagyon csúnya, főleg így a strandszezon elején. Mitől alakulhatott ez ki, lehetséges, hogy stressz miatt? És a legfontosabb kérdés, hogy mivel lehet gyorsan megszüntetni a vörösséget?

        Köszönöm a segítséget!

        P.S.: Csatoltam egy képet is, bár nem igazán adja vissza a valóságot. Élőben sokkal pirosabb.

         

        WEBBeteg szakértő válasza a viszértágulat témában

        Tisztelt Kérdező!

        A kép alapján úgy tünik, hogy ezek a lilásvörös csíkok visszértágulatok. Szedjen Detralex tablettát és kenje Lioton géllel.

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-31 16:38:25; Megválaszolva: 2011. október 04., 14:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés