• Lehetek később visszérbetegségem

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Szakértő! Felmerült bennem, hogy talán a későbbiekben visszérproblémám lehet. Az oka, hogy észrevettem, hogy az átlagnál többször fájdul meg a vádlim. Nem is fájdalomnak mondanám, hanem olyan érzés, hogy le kell ülnöm, hogy masszírozzam kicsit. Főleg ácsorgásnál vagy lassú haladásnál. Évekig volt álló és részben gyalogló munkám, ott pár nap alatt megszoktam és nem nagyon volt ez az érzés. 2 hónap otthonlét után városnézés közben jutott eszembe, mert akkor is előbb elfáradt mint a velem lévő hölgynek. A Mamámnak 78 nagyon csúnya a lába visszérgondok miatt és a fiának Édesapámnak 55 is kezd csúnya lenni. Mivel örökölhető ezért jutott eszembe. Bár eddig testileg nem örököltem szemmel láthatólag tőlük semmit. 30 éves férfi 80kg vagyok, átlagosnál jobb állóképességgel és lábaim is elég erősnek mondható. 12 alatt futom a 100 métert, elég sportos alkat vagyok, nem tudom ez számít-e? Évek alatt rendszeresen mozogtam, munkahelyre is gyalog vagy kerékpárral jártam. Külsőleg nem látszik a lábamon semmi és ezen kívül nincs is problémám vele és más egészségügyi problémám se. Érdekel, hogy lehet-e ez az oka, hogy az egy helyben állást az átlagosnál kevésbé bírom. Ha igen szeretnék még időben megelőzni a problémát. Üdvözlettel: Gábor

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a visszérbetegség témában

        Kedves Kérdező! A visszerek tágulatára való hajlam valóban öröklődik,talán nem lenne haszontalan a mély vénák állapotának a felmérése (ez érsebészeti vizsgálatot jelent). Ebben az életkorban azonban nem valószínű, hogy ez okozná a panaszait. Kérdés: van-e ortopédiai jellegű elváltozás a lábfején, pl. lúdtalp, a sarokcsontok tengelyeltérése, ez is okozhat ilyen jellegű panaszt. További kérdés: dohányzik-e? Ha igen, nincs-e kezdődő érszűkülete? Ezeket a vizsgálatokat meg kellene csináltatni, hogy kiderüljön, mi a probléma. Üdv: dr. Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2014. október 23., 18:48; Megválaszolva: 2014. október 25., 09:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...