• Visszér

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy visszérbetegségre milyen gyógymódot tudna ajánlani? Műteni nem szeretném. Van-e olyan kenőcs, ami a visszahúzódását segitené? Köszönettel Nóra

        WEBBeteg szakértő válasza a viszér témában

        Kedves Nóra!

        Fontosak az életmódbeli változtatások, mint tartózkodni a nehéz fizikai munkától, a cipekedéstől, fontos a túlsúly megszüntetése, a rostokban gazdag táplálkozás. A sportok közül az úszás, a kerékpározás, a kondicionáló torna. A meleg ülővíznél előnyösebb a zuhanyozás, a váltott hideg-melegvizes zuhany. Magas sarkú cipőket és szűk ruhákat minél kevesebbet viseljen. Tartós ülésnél a lábait polcolja fel, és ha lehet az ágy láb felőli végét emelje meg.

        Ezeken túl fontos az ún. kompressziós kezelés, ahol a súlyosságtól függően I. vagy II. fokozatú rugalmas harisnyát vagy fáslit viselhet.Ennek az a szerepe, hogy segítse az izmok működését , és a szövetek között megrekedt vért csökkentse. Ha az előbbiek mellett a visszérbetegség panaszokat okoz, akkor jön szóba a gyógyszeres kezelés A gyógyszeres kezelés a visszérbetegséget nem gyógyítja, csak az azzal járó kellemetlen tüneteket (nehézláb-érzés, lábfájás, feszülés, éjszakai lábikra-görcs) mérsékli.

        Dr. Jóna Angelika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-07-24 17:27:58; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 07:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon,ultrahang,vettünk részt,trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel,minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...