visszér, sport és fitoösztrogének

Tisztelt Szakértő Doktor! Azt szeretném megtudni, szedhetek e fitoösztrogén kapszulás készítményt (görögszéna, édeskömény, benedekfű, gyermekláncfű, kínai angyakgyölér) , ha visszérbetegségtől szenvedek. Azt gondolom első tipusú, belső combi kitüremkedő visszerek, dagadt boka, estére fájó lábszár stb..sok sok kis lila folt a lábszáron.. Azért szedném, hogy a nőiségem kissé megtámogassam, ösztrogénpótlás gyanánt. Másrészről kérdezném, futhatok e, nem ártalmas visszeres lábnak? Feszültség levezetés nálam. Nem gyors, inkább kocogás jellegű. Köszönöm válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza visszér témában

Kedves kérdező! Arra hajlamos egyénekben a hormonhatások (pl terhesség, hormonális fogamzásgátlók) ronthatják a visszerek állapotát. Ezt azonban nem lehet előre megmondani, kinél következik be.Ha a termék használata közben úgy érzi, panaszai súlyosbodnak, mindenképpen hagyja abba! A futás nem a legoptimálisabb sport visszérbetegek számára, ha teheti, válassza inkább az úszást vagy a kerékpározást.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. július 28., 19:45; Megválaszolva: 2012. július 30., 23:11
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
vénák és hajszálerek védelme
Tisztelt Doktornő! Mindkét lábamon (comb és lábszár egyaránt) megjelentek apró hajszálér tágulatok, illetve kisebb értágulatok. 20-21 éves...
hajszáleres láb
Kedves Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok. Mostanában észrevettem, hogy mindkét combom külső felén néhány vékony, pirosas-lilás színű, apró...
visszer fajdalma a kanikulatol
jo napot. a visszereim a labaimon a mostani kanikulaban nagyon fajnak. alig birok menni, olyan mintha ossze akarna csuklani a labam alattam nincs bennuk ero...
Lézeres visszérműtét után
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb. két hete volt egy lézeres visszérműtétem mindkét lábamon. 1 hétig fáslit hordtam és igyekszem most is...
Visszér, seprűér probléma
Tisztelt Doktornő/Úr! A lábamon a térdemnél hátul és oldalt kisebb visszerek vannak. A combomon pedig pár seprűér található. Ezek nagyon zavarnak...