füldugulás közvetlen hemodialízis után

Tisztelt Doktor! Doktornő! Hemodialízisen vagyok már majdnem egy éve.Vérképem, általános állapotom mondhatom hónapról-hónapra javul.Csak az aggaszt, hogy általában szinte minden kezelés után bedugul a fülem. Már kérdeztem a kezelőorvosomat is, de nem kaptam kielégítő választ. Nos, az a kérdésem, hogy milyen fiziológiás változás ez, ami ezt okozza? Egyébként késő estére már meg szokott szűnni. Válaszukat köszönöm: Csécsei László

Dr. Brasnyó Pál válasza dializis témában

Kedves Kérdező!

Önmagában a dializis mellett nem szoktuk ezt a tünetet észlelni. Esetleges társuló fülbetegség (pl meglévő hallójárat beetegség) miatt alakulhat ki. Éppen ezért javasolt fül-orr-gégészeti vizsgálat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Brasnyó Pál
Dr. Brasnyó Pál Belgyógyász, nefrológus, diabetológus
Kérdés: 2012. november 29., 17:01; Megválaszolva: 2012. december 02., 11:50
Kérdések és válaszok: Vesebetegségek
cimino-fisztula
Tisztelt Doktor Úr! A családban még nem volt senkinek vesedialízise, ezért nem tudom, hogy az azt megelőző műtét pontosan mit takar? Két orvost...
Dializis szükségessége
Tisztelt Dr Úr! 57 éves vagyok, 5 éve járok dializisre. Heti 3 alkalom, egyenként 4 óra. Kreatiniom 400, karbamidom 11. Vérképem többi értéke...
dialízis-kezelés
T.Cím Édesanyámnál 3 hete kellett megkezdeni a dialízis-kezelést. A kezelés után felmegy a láza 38fok körülire. Elötte semmi baja, másnapra...
Viz van a testben nem csak a...
Tisztelt doktor úr /hölgy ! az édesanyám nevében írom e kérdést Nehezen mozgóm a lábaim meg vannak dagadva erőtlen vagyok . egy orvos...
Labor - inzulin - vese?
Kedves Doktornő, 35 éves nő vagyok, 164 cm, 65 kg. Nincs komoly panaszom, viszont a laboreredményem két fronton tér el. Az egyik az inzulinnal...