• Orvos válaszol: Urológiai megbetegedések

        Urológiai megbetegedések
        Összes kérdés a(z) Urológiai megbetegedések témában Gyakori kérdések a(z) Urológiai megbetegedések témában
      • Lecsökkent sperma szakítás után

        2008-08-01 09:35
        Tisztelt Doktor ur/no Elore is bocsanat az ekezetek miatt, csak sajnos kulfoldon vagyok! Szoval nekem olyan problemam van hogy par hete ereztem egy kis fajdalmat az egyik heremben, el is mentem urologushoz es ki is vizsgalt. Mindent rendben talalt, annyit kozolt hogy regebben...

        Tisztelt DoktorNő/Úr!

        2008-08-02 14:20
        Azt szeretném megkérdezni, hogy szeretkezés után mennyi idő szükséges a hímivarsejtek teljes újratermelődéséhez, regenerálódásához? (babafoganás céljából) Válaszát előre is köszönöm. Mária

        Vesekőműtét után

        2008-08-02 14:23
        Jó napot Kívánok! Az alábbi problémámra szeretnék választ kapni. Már több mint 2 éve hogy megműtöttek vesekőre. Azóta a vizeletben állandaóan van fehérvérsejt 70-80 db vagy több. Rengeteg gyulladáscsökkentőt beszedtem már de sohasem lett kisebb ez a...

        Pénisz nyirokér duzzanat

        2008-07-29 18:51
        Tisztelt doktor úr! A péniszemen egy húr alakú nyirokér duzzanat található a makk alatt, ez a duzzanat meg van már 4 hónapja és urológus is látta de azt mondta nem tud vele mit csinálni majd fel szívódik.Kérdésem az volna hogy valójában ilyen hosszú folyamat...

        Felfázás?

        2008-07-28 12:43
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Néhány napja kicsit fáj a hasam alja. Kevés átlátszó, nyálkás anyag van a hüvelyemben. Nem olyan mint a rendes hüvelyváladék. Felfázás okozhatja? Párkapcsolatom most nincs, rendszeresen járok vizsgálatokra. Köszönettel:...

        Körülmetélés után

        2008-07-29 18:53
        Tisztelt Doktor Úr! Páromon 1 hete hajtottak végre fitymaszűkület miatt körülmetélést, aki emellett még cukorbeteg is. A műtét annak ellenére megtörtént, hogy az akkori cukorszintje 12-es értéket mutatott...sürgős beavatkozás volt. Kérdésem az lenne, hogy...

        Vastag ér

        2008-07-25 10:45
        Tisztelt Doktornő/Úr! A páromnak az a problémája, hogy a hímvesszőjén, hosszában túl vastagnak találja az eret, ami szerintem is kissé az! Van miért aggódnunk? Lehet ennek valami következménye? Segítségét előre is köszönjük!

        Vesekő

        2008-07-24 09:10
        Jó napot kívánok azzal a kérdéssel fordulok önhoöz hogy: nagymamámnak veseköve van, az orvos azt mondta hogy jo állapotban van(74éves) ezt kivéve"meg cisztát találtak" az orvos azt mondta ha eddig megvolt vele akkor várjunk inkább és ne bojgassuk majd ha...

        CT vizsgálati erdmény

        2008-07-21 09:54
        Vesicula seminalisokban régi gyulladás(? ). hYO.PROST. MIS.GRAD.

        Hónapok óta gyakori vizelés

        2008-07-18 15:38
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 32 éves vagyok és a problémám a következő: hónapok óta nagyon gyakori a vizelésem, nappal általában óránként van vizelési ingerem, éjszaka pedig 3-4 alkalommal. Olyan érzés mintha valami nyomná a vízhólyagot (mint terhesség...

        Bűzös vizelet

        2008-07-15 19:10
        T.Dr Nő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz:kb.1 éve bűzös a vizeletem eleinte folyamatos hőemelkedésem is volt.Kaptam mindig antibiotikumot addig rendben is volt ahogy a gyógyszer szedése abba maradt már ismét visszatértek a panaszok. Most felkerestem 1...

        Élet világossejtes veserák után

        2008-07-12 09:35
        Tisztelt Doktornő! 2007.09.hónapban műtöttek.Tu.renis l.d C64pT1AGI NxM0 Resectio inf. tu.renis. M:1+M:1+3 /TNM klasszifikáció pT1aM: 8312/3 Vesesejtes carcinoma T: 7100 VESE N0S Tu...

        Színtelen vizelet

        2008-07-09 15:01
        Szeretném megkérdezni, lehet-e kóros, ha az ember vizelete színtelen vagy majdnem az? Reggel is alig van színe. Nem iszom túl sok folyadékot, tavaly 3D ultrahanggal többek között csökkent epeműködést állapítottak meg. Panaszaim jelenleg nincsenek. Az epémmel...

        Fájdalom

        2008-07-07 14:07
        Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy a páromnak bizonyos időnkénk bepirosodik a himvesszője, ill.a makk rész.Függetlenül attól, hogy együttvoltunk-e vagy sem.Bár a szeretkezések után a pirosodás még csúnyább.Sőt, valamikor még apró fehér kis...

        Visszatérő hólyaghurut

        2008-07-04 21:31
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Én egy 21 éves vidéki lány vagyok. Egy olyan problémával fordulok Önhöz, amivel itt vidéken egyszerűen az orvosok nem tudnak mit kezdeni. Kíváncsi lennék az Ön véleményére is. Tavaly márciusban kezdődött, amikor összejöttem a mostani...

        Szeretkezés után fáj a herém

        2008-06-25 15:49
        Tisztelt Doktornő! kérném segitségét egy számomra nagyon fontos próblémában.párom 36éves és azt vettük észre majdnem minden kétt hónapban szeretkezés után erős fájdalmat érez a jóbb here zacskon ez eltart egy pár óra hoszáig nála.ő nem fél és halasza...

        Vizelet?

        2008-06-26 10:26
        Tisztelt Doktor nő/úr! A napokban figyeltem fel arra, hogy vizelet végzése után ha erőlködök még akkor egy picit "pár csepp" még tudok, de ez a vizelet nem csak vizelet. Szerintem erőlködés közben olyan mint ha ondó vagy olyasmi váladék is távozna. Ha nem...

        Pattanás szerűségek a péniszem tövén

        2008-06-24 16:06
        Tisztelt doktor/doktornő azt szeretném megkérdezni hogy mik lehetnek ezek a fehér (de nem begyulladt) pattanás szerűségek a péniszem tövén. Szerintem eltömődtek a pórusok, de kezelem úgy mint az arcomat (pattanások ellen) de nem használ. Hogyan lehetne...

        Nagy a baj?

        2008-06-23 10:19
        Kedves Dr Nő/Úr! Észre vettem hogy a férjem egyik heréje "normális"helyen van de a másik nagyon fent! ez a nemző képességét befolyásolja? Sosem panaszkodott hogy fájna vagy valami! Érdemes lenne elmenni egy orvoshoz? Köszönöm válaszát!

        Bathmate + trib. terr.

        2008-06-10 20:12
        Tisztelt Doktor Úr! Két kérdésem lenne. Nem szokványosak, de engem ezek érdekelnek: 1. A tribulus terrestris nevű természetes tesztoszteron fokozó kivonatnak - testépítő kiegészítő - van-e valamilyen káros hatása? 2. A Bathmate nevű "Víz Alapú...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!