Mi lehet ez?

Tisztelt doktor nő/úr! Pár hónapja különös folt jelent meg a herezacskómon pirossabb mint a bőröm többi része, naponta többször is elkezd viszketni, néha elmúli egy-két órára.legfőképp uszoda után, este és reggel.gombás fertőzésre tippelnék.canestennel kenegetem ha viszket, a krémtől egy ideig elmúlik a viszketés de újra elkezd viszketni.mi tévő legyek!?

WEBBeteg Szakértő válasza herezacskó témában

Tisztelt Kérdező!

A gombás fertőzés valóban felmerül, de a helyi irritáció is. A Canesten kenőcsöt nem alkalomszerűen, hanem kúraszerűen használja. Amennyiben erre nem javul mutassa meg háziorvosának. Pár napig javaslom, hogy ne érje tartósan víz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 26., 12:55 ;Megválaszolva: 2011. március 29., 11:09
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Sötét folt a herezacskón
Másfél hete metélték körül a péniszemet. És most vettem észre, hogy van a herezacskómon egy sötétebb volt, ami nem tudom mi lehet. Semmi fájdalmat...
2 apró csomó a herén/hereburokban
Tisztelt Doktor Úr! 23 éves nem dohányzó férfi vagyok. Néhány hete fedeztem fel a bal oldali herém oldalán (biztos, hogy a herén van és nem a...
Herezacskó rák?
Tisztelt Doktor Úr! Aggodalmamat szeretném Önnel megosztani, egybe tanácsot is kérni. Herezacskómon egy kis gömbostűfejnyi/kisebb borsónyi...
Pattanásszerű göbök a herezacskó...
Tisztelt doktornő/doktorúr. Pár hónappal ezelőtt megjelentek a herezacskómon viszonylag apró, fehéres, pattanásszerű göbök,némelyikből fehér...