Húgyuti fertőzés.

Már egy fél éve kezelnek magánúton (bőrgyógyász) gombás fertőzéssel " legalább is így indult, akkor a hímvessző végén jelentkeztek a kiütéses tünetek. Idővel kenőcsös kezeléssel eltűnt a kiütés, nemsokkal utána a hugyút kezdett égni viszketni és egy tenyésztés után kiderült, hogy Klebsiella fertőzésem van, ez egy antibiotikumos kúra után (Cifran, ofloxin sandoz 200) valószínűleg eltűnt, mert, hogy a következő tenyésztéskor már csak egy baktériumot találtak (enterococcus faecalis) -t. Erre kaptam Diclac 150 ID-T és Augmentint 1g-t, 2 és fél hétre, már az elején kezdődtek a gyomorgörcsök és hasmenés (barna vörös nyálkás ) . A házi orvosomnak panaszkodtam és mondta, hogy valószínűleg begyulladtak a beleim a sok antibiotikumtól. Leállította a gyógyszert és helyette semicilint írt fel 250g-ost. Végigszedtem, de az égő, sugárzó, viszkető érzés maradt. Nem reagált rá egyik gyógyszer sem. Nem tudom mitévő legyek a gyomrom, és a beleim nem bírják már a gyógyszert. Szeretnék meggyógyulni!

Dr. Gál Mónika válasza gyógyszerérzékenység témában

Kedves Kérdező!

A rengeteg antibiotikum valószínűleg elpusztította a kórokozó baktériumok mellett a bélflóra védő baktériumai is. Javasolt lenne a normál bélflóra visszaállítása érdekében probiotikum szedése. Húgyuti problémái miatt pedig célszerű lenne-amennyiben van- állandó partnere párhuzamos vizsgálata és kezelése is, hogy egymást ne fertőzhessék újra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2011. március 24., 22:46 ;Megválaszolva: 2011. március 28., 22:35
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Post covid asszociált...
Tisztelt Doktornő! Olvastam összefoglalóját - illetve a külföldi tanulmányokat is - a post covid hólyaggyulladásról, amelytől immár másodjára...
Sexuális élet műtét után
Tisztelt Dr. Baki Márta! Először is nagyon köszönön az előző kérdésemre kapott választ, de elfelejtettem egy dolgot megkérdezni, így ezt még...
Kisebb vérzés a makkon
Tisztelt doktornő! Pár napja a makkomon kisebb vérzést és valami lepedék szerűséget vettem észre. Fájás vagy viszketés nincs, csak nem tudom mi...
4 CT hatása a herére
Tisztlet Doktornő! 24 évesen sajnos balesetem volt most októberben. Kórházba bekerülve teljes testet CT-vizsgálták kontrasztanyaggal. Majd...
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...