Tesztoszteron

Tisztelt Dr! 28 éves lisztérzékeny beteg vagyok és minimális arcszőrzetem van, gyakorlatilag szinte csak az államon az is igen gyér, a korom ellenére nem csak a borosta hiánya miatt, mindenki 20évesnek néz.Kérdésem az lenne, hogy ez csak egyszerű genetika vagy állhat e e mögött hormonális zavar. Amennyiben alacsony a tesztoszteron szintem és erre hormont vagy egyébb tesztoszteronszint növelő készítményt szedek akkor milyen negatív hatásai lehetnek, illetve, ha abbahagyom utána ennek a hormonnak a termelődése hogyan alakul a szervezetemben?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza andrológia témában

Kedves Kérdező!

Elképzelhető, hogy alacsonyabb a tesztoszteron szint, de ez csak hormonális vizsgálattal lenne kideríthető.Saját magának semmilyen készítményt ne vegyen, mert veszélyes, inkább andrológushoz forduljon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 27., 15:56; Megválaszolva: 2011. március 01., 14:33
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Tanácstalan vagyok.
Üdvözlöm. 9 éve gondozok egy féloldali bénult beteget. Március 9-én a füléről eltávoltítottak egy növendéket. (ott használta a...