Okoz-e függőséget?

Régebben faltam a nőket, szóval nagyon jó libidóval áldott meg az isten! Manapság pedig, egyszerűen azt érzem, hogy szeretném, de nem kívánom sexet! Ez pedig meglehetősen frusztrál! Elkezdtem szedni egy növényi kivonatot, aminek a neve: Maca guarana! Mi a véleménye erről a termékről? Okozhat-e függőséget? Imádok szexszelni, de egyre kevésbé kívánom! Kérem segítségét! Köszönettel: NOVI!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kocsis István válasza szuexuális vágy csökkenés témában

Tisztelt Olvasónk!

Az Ön által említett termékkel nincsenek klinikai tapasztalataink. A libdócsökkenés viszont ilyen fiatal korban egyértelműen lelki okokra vezethető vissza. Emiatt a megoldás nehezebb. Komoly önismereti munkát, akár életmódváltást igényel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 27., 00:30; Megválaszolva: 2011. március 04., 14:14
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Tanácstalan vagyok.
Üdvözlöm. 9 éve gondozok egy féloldali bénult beteget. Március 9-én a füléről eltávoltítottak egy növendéket. (ott használta a...